Forum Discussion
Als het goed is, kan je via je Origin scherm naar je EA-account gegevens. Dat kan ook via dit scherm. Klik dan bij je eigen account (rechts bovenin op je naam en vervolgens op EA-account. In beide gevallen kom je dan terecht in het hoofdmenu van je EA-account. Klik dan op het tabblad betalingsgegevens en dan zie je bovenin de mogelijkheid om een betalingsmethode toe te voegen maar ook om de gegevens te wijzigen. Als je al eerder met I-deal hebt betaald, zou je de gegevens daar ook moeten kunnen wijzigen. Je kan daar ook je creditcardgegevens aanpassen of toevoegen dat je met/via Paypal wilt betalen.
Hartelijke groet.
Ik werk niet voor EA maar help graag ander spelers
- 5 years ago
Beste @Trismagistos
Voordat ik mijn bericht op het forum plaatste, heb ik zoals jij al vernoemde ook bij mijn EA account gegevens gekeken, en hier geprobeerd een betaalmethode toe te voegen. Maar dit gaat enkel met een Creditcard of via PayPal.. Beide betaalmethodes zijn voor mij niet mogelijk.
Maar ook heb ik niet kunnen vinden dat je iets kan instellen of wijzigen dat er continue via Ideal betaald moet worden.
Want het is inderdaad wel zo dat ik alles altijd via Ideal, met mijn ING bankgegevens heb kunnen betalen.
Heeft u enige andere tips / adviezen??
- Trismagistos5 years agoHero@Marisssje Op dit moment zie ik geen andere mogelijkheden dan je te adviseren om een PayPal account toe te voegen. Daarvoor heb je eigenlijk alleen een emailadres en een sterk wachtwoord nodig. Aan je PayPal account kan je meerdere bankrekeningen koppelen en er wordt al jaren veilig door veel mensen gebruik van gemaakt. Betalingen via dat account kan je ook via Ideal laten verlopen. Een van de voordelen is dat jij en je vriend dan een bijdrage kunnen leveren aan dat PayPal account.
Daarnaast kan je je ook online laten betalen via dat account.
Als je echter onoverkomelijke bezwaren hebt tegen het gebruik van deze dienst dan heb ik je op dit moment weinig alternatieven te bieden.
Hopelijk lukt het je alsnog om via een andere methode je betalingen te laten verrichten.
Hartelijke groet.- 5 years ago
Dank u wel voor het reageren op mijn bericht en voor de eventuele oplossing door PayPal te gaan gebruiken.
Ik vind het echter wel jammer dat niemand van EA reageert of dat er verder, terwijl meerdere mensen met dit probleem zitten, niks aan gedaan wordt.
Ik ben bang dat er verder dan het aanmaken van een PayPal account, niks anders voor mij op zit, als ik gebruik wil blijven maken van mijn Origin account.
Desalniettemin ben ik daar wel een beetje op tegen haha...
Mijn vriend heeft ondertussen zelf een Origin account aangemaakt, en gecontroleerd of hij wel via Ideal met meerdere banken kan betalen, en dit is wel het geval.
Wat inhoudt dat er een fout in Origin zit, waardoor dit wordt uitgeschakeld bij sommige accounts.
Hoe, wat en waarom dit is weet ik helaas niet.
Nogmaals dank u wel voor uw hulp, ik hoop dat ik op een gegeven moment weer normaal gebruik kan maken van mijn Origin account.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 4 hours ago
- 4 days ago