Forum Discussion

sint_is_nep's avatar
sint_is_nep
Seasoned Newcomer
24 days ago

Mijn Sims 4 sluit zich vanzelf af.

Hoi mensen!

Ik loop al een tijd tegen dit probleem aan. Sinds een tijdje sluit mijn Sims 4 vanzelf af. Hij gooit mij uit de game en dan zie ik alleen mijn start scherm van mijn computer. Als ik weer op de Sims wil klikken verdwijnt hij onder aan mijn takenbalk. Ik heb geen mods of cc gedownload en ik heb Sims helemaal opnieuw gedownload en repair geprobeerd.(ik heb een game computer dus daar kan het ook niet aan liggen). Ik ben ten einde raad, heeft iemand enig idee hoe dit kan? 

4 Replies

• Ik had het afgelopen zondag ook. Het spel liep vast en sloot af nadat er een politieagent was gearriveerd om een inbreker in te rekenen. En daarna in hetzelfde opgeslagen spel liep de hele pc vast waardoor ik de laptop via de aan/uitknop moest afsluiten. Want cntrl, alt delete werkte ook niet en ik kon mijn het pijtje van de muis niet bewegen. De muis zelf wel, maar het pijltje bewoog niet mee. Ik heb ook een game-laptop, maar wel aangepast materiaal en mods, maar daaraan lag het dus blijkbaar niet, omdat het bij jou ook is en geen mods of aangepast materiaal hebt.

Was het trouwens wel warm in je huis?

• sint_is_nep's avatar
    sint_is_nep
    Seasoned Newcomer
    22 days ago

Hoi Lotje,

Apart.. Ik heb het al een hele tijd dat hij vanzelf afsluit.

Nee het was niet warm in mijn huis.. 

• Hey sint_is_nep​ 

Een game computer zal je goed moeten instellen en er zijn heel veel zaken waar je op moet letten. Bijvoorbeeld heb je alle updates opgehaald en zijn je antivirusprogramma en firewall goed ingesteld. Als je wilt dat ik even voor je verder kijk, kan ik dat doen aan de hand van een DxDiag.txt. In dit artikel lees je hoe je die kunt maken.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    16 days ago

Ik had het spel eerst in het Engels geïnstalleerd en heb sinds ik heb  aangepast naar het Nederlands. Ik had gisteren dat de sims 4 en ook mijn laptop weer vastliep. En dat was nadat ik eerst de familie in CAS had gemaakt. Ik heb nu voor de zekerheid de spelkwaliteit naar normaal aangepast en het spel op laptop modus gezet. De spelkwaliteit stond eerst op het allerhoogst.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,963 PostsLatest Activity: 3 days ago