Betaling wordt nog verwerkt maar ik heb al betaald.
Hallo, ik heb de game pack ouderschap gekocht voor de sims 4. ik heb betaald via Ideal en dit bedrag is ook van mijn rekening afgegaan. Hij kwam niet tussen downloads en als ik op de pagina van de game pack kom staat er alleen maar kopen. Bij min bestelgeschiedenis staat dat het proces wacht op actie. Hoe los ik dit op?
@RobertvG_1999 en @rowandubois Op veel plaatsen wordt nu online gekocht en afgerekend. Dat heeft ook te maken met de kerstaankopen maar ook met het feit dat veel winkels nu dicht zijn en dus zijn overgeschakeld op online dienstverlening. Dit kan betekenen dat een aantal processen bij onder andere de banken er langer over doet dan gebruikelijk. Het kan zijn dat de betalingsopdracht en de ontvangst van je betaling er ook langer over doen. Het kan in normale gevallen soms al tot 36 uur duren. Zodra het langer duurt kan je contact opnemen met de klantenservice van je bank of met de de customer support van Electronic Arts: Telefoonnummers Nederlandse en Belgische Customer Support (ea.com)
Hartelijke groet.