Forum Discussion

Enka81's avatar
5 years ago

Breiprojecten niet af kunnen maken

Hi Allemaal,

Ik heb problemen met het afmaken van brei projecten. Op een gegeven moment stopt mijn sim met breien en als ik dan het project wil afmaken, zie ik een wolkje met voetstappen en een kruis.

Normaal gesproken betekend dit dat je sim niet bij het voorwerp kan, in mijn geval elk voorwerp waar ze zou moeten kunnen breien. Zelfs als ik bijvoorbeeld de schommelstoel in een lege ruimte plaats, lukt het niet om het project af te maken. 

Zijn er meer die hier last van hebben?

Gr. nathalie

2 Replies

• Huidige schommelstoel verwijderen en opnieuw plaatsen, @Enka81. Met een andere proberen. Tussendoor een andere activiteit of actie laten doen. Van kavel wisselen. Met een andere Sim of huishouden dit proberen. Wordt je Sim door iets afgeleid?
    In een grote en lege ruimte, met alleen benodigde items hiervoor aanwezig, met veel ruimte tussen allen.
    Mocht je soms aangepaste inhoud gebruiken, deze allemaal verwijderen. De Sims 4 repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
    De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. Test eens met een nieuw gemaakte of standaard Sim / huishouden, of daarmee het probleem nog steeds bestaat.

Groetjes.
  • @Enka81 Heb je gecontroleerd of het breimandje nog in de inventaris van je Sim aanwezig is? Ik heb gemerkt dat het ook bij mij wel eens misgaat met het breien. Heb je er vaker last van en zou je dan eens willen omschrijven op welke momenten het voor komt?

Als je je spel afsluit terwijl een sim zit te breien, kan er een dergelijk probleem optreden. Maar ook als een Sim uit je huishouden gaat reizen, komt dit probleem voor.

De laatste keer dat ik er last van had was direct na de update.
    Als je wat meer gegevens deelt wil ik wel het eens testen.
    Veel plezier met spelen 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 18 hours ago