Forum Discussion
Hey @SuzevanAs,
Het klopt dat je last hebt van een bug en dat is heel vervelend en jammer. Op het Engelstalige forum is er al een heel lange tijd een bug rapport voor dit probleem aangemaakt. Kijk even hier: [OPEN] [ECO] Freelancer Crafter - Gigs Not Completing - Answer HQ (ea.com)
Tenminste, ik denk dat je last hebt van die bug want er was nog een andere waarbij je de producten niet kon inleveren: Re: [OPEN] [ECO] Freelancer: Can't send fabricated items to client - Answer HQ (ea.com)
Voorlopig kan je daar weinig aan doen dan net als veel andere spelers 'Me too' (Ik ook) aanklikken bij een van de post van de eerste link. Hoe meer spelers aangeven dat er iets niet werkt, hoe sneller het kan worden opgelost door de makers.
Voor zover ik weet is er ook nog geen work around voor dus je kan besluiten om een andere carrière te starten of de voltooiing van je carrière en je levensdoel te cheaten. Als je daar meer informatie over wil, laat het dan hier even weten dan help ik je graag verder.
Veel plezier met spelen. 😉
- 4 years ago
hey
ik heb daar ook last van dat het spel aan geeft
dat het niet klaar is
- Trismagistos4 years agoHero
Hey @wieke1p,
Zoals je hebt kunnen lezen, in mijn eerdere reactie is dit een bug waar nog geen oplossing voor is. Lees ook: [OPEN] [ECO] Freelancer Crafter - Gigs Not Completing - Answer HQ (ea.com)
Hoewel er nog geen fix of workaround voor is zou je kunnen overwegen om het probleem te omzeilen met een cheat. Het nadeel is dat je dan een groot deel van het levensdoel niet meer speelt vanwege die cheat. In de spoiler lees je welke cheatcode je zou kunnen gebruiken. Hiervoor moet je natuurlijk wel eerst de cheats aanzetten
SpoilerKlik de Sim aan waar het om gaat en typ in het cheatraam linksboven "aspirations.complete_current_milestone" (zonder de aanhalingstekens)Hopelijk heb je hier wat aan en komt er een fix in de volgende waslijst.
Veel plezier met spelen. 😉
- Lotje19814 years agoNew Ace
Ik heb er ook last van, maar dan met de baan interieurontwerper.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 14 hours ago
- 3 days ago