4 years ago
Bug in CAS
hoi hoi ik heb een vraagje sinds de laatste update er is een bug in me spel, in cas, bij de mannen komen 2x de zwembroeken waarom geen idee, ik weet als het bij jullie ook zo is laat het even weten...
Hey @simvips,
Als er in CAS meer secties zijn met zwembroeken dan maak je zeker gebruik van aangepaste inhoud. Kijk of je in je map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods de zwembroeken kunt vinden die je eerder hebt gedownload. Sinds de nieuwe patchupdate en de nieuwe Kit 'Mannenmode' The Sims™ 4 - Packs - An Official EA site zijn er ook veranderingen doorgevoerd in CAS. Het kan zijn dat jouw oude aangepaste inhoud hierdoor extra wordt weergegeven.
Laat even weten of je hier iets aan hebt. Laat ook even weten als je meer hulp nodig hebt.
Alvast bedankt.
ik gebruik de nieuwste update en ik gebruik geen mods en heb de probleem als ik eiland leven installeer zonder dat pakket werkt alles prima
Ik heb het getest op en hele nieuwe pc en denk dat het aan de Sims ligt deze bug anders zou niet weten hoe ik doet fixen iemand een idee
Hoi hoi ik heb de mods verwijderd en het spel gerepareerd en upgedate tot de laatste versie maar het probleem is er nog steeds en ik heb dit ook uitgeprobeerd op een andere pc en het probleem is er nog steeds dus hoe kan ik dit oplossen?