Forum Discussion

Brittiscool8's avatar
9 months ago

bug ontdekkingstocht

Goedeavond,

Ik krijg om de seconden het bericht de levensdoelen, als ik hem verwijder dan blijft hij terugkomen. Ook komen de meldingen om de seconden bij mijn meldingen.

Ik heb de ontdekkingstochten uitgeschakeld, het spel meerdere keren opnieuw opgestart maar het blijft komen. Het is ook niet dat er iets veranderd is in mijn spel dat dit er opeens is.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten want op deze manier spelen is echt niet fijn.

2 Replies

• Hey @Brittiscool8,

Heb je jouw probleem al kunnen oplossen door je spel te repareren? 

Dat je meldingen over de levensdoelen ontvangt is een onderdeel van het spel dat je volledig kunt uitschakelen. Kijk bij spel opties en verwijder dan het bovenste vinkje. Je krijgt dan geen uitleg meer en ook geen meldingen hierover. Het is wel handig als je het helpcentrumicoontje aangevinkt laat. je weet maar nooit. Zie schermopname.

Laat even weten of je hiermee verder kunt. Trouwens laat ook even weten of je aangepast materiaal gebruikt. Soms kan dat ook een oorzaak zijn van complicaties in het spel.

• Hey @Brittiscool8,

Heb je jouw probleem al kunnen oplossen door je spel te repareren? 

Dat je meldingen over de levensdoelen ontvangt is een onderdeel van het spel dat je volledig kunt uitschakelen. Kijk bij spel opties en verwijder dan het bovenste vinkje. Je krijgt dan geen uitleg meer en ook geen meldingen hierover. Het is wel handig als je het helpcentrumicoontje aangevinkt laat. je weet maar nooit. Zie schermopname.

Laat even weten of je hiermee verder kunt. Trouwens laat ook even weten of je aangepast materiaal gebruikt. Soms kan dat ook een oorzaak zijn van complicaties in het spel.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,959 PostsLatest Activity: 5 days ago