Forum Discussion

Taili8's avatar
5 years ago
Solved

Bundel samenstellen Ecolifestyle

Ik wil een bundel samenstellen met het nieuwe uitbreidingspakket Ecolifestyle, maar krijg de melding dat ik al een aardige verzamelaar ben en het dus niet kan. Maar er zijn nog genoeg gamepacks en assecoire packs beschikbaar die ik nog niet heb. Hoe kan dit opgelost worden?

• Omdat de uitbreiding "De Sims 4: Ecologisch Leven" nog erg nieuw is, kan je die natuurlijk nog niet toevoegen bij jouw bundel samenstellen, @Taili8. Wanneer die daarvoor beschikbaar komt, is onbekend. Je zal regelmatig terugkomen.

Waarom je geen bundel kan samenstellen uit de nog overgebleven aanvullende inhoud is onbekend. Controleer dat je wel bent aangemeld en ook met de juiste EA / Origin account. Probeer het nogmaals, kies anderen. Je dient rekening te houden, dat je met een kinderaccount geen online aankopen kan doen. Probeer het eens via de Origin cliënt.

Groetjes.

4 Replies

• Omdat de uitbreiding "De Sims 4: Ecologisch Leven" nog erg nieuw is, kan je die natuurlijk nog niet toevoegen bij jouw bundel samenstellen, @Taili8. Wanneer die daarvoor beschikbaar komt, is onbekend. Je zal regelmatig terugkomen.

Waarom je geen bundel kan samenstellen uit de nog overgebleven aanvullende inhoud is onbekend. Controleer dat je wel bent aangemeld en ook met de juiste EA / Origin account. Probeer het nogmaals, kies anderen. Je dient rekening te houden, dat je met een kinderaccount geen online aankopen kan doen. Probeer het eens via de Origin cliënt.

Groetjes.
  • Taili8's avatar
    Taili8
    5 years ago

Bedankt. Ik zal dan geduld moeten hebben. En regelmatig kijken of het mogelijk is om een bundel samen te stellen. 

• Bij het Engelstalige forum zei men eind Juni. Wel nog even wachten dus...

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,884 PostsLatest Activity: 20 hours ago