6 years ago
Cheat balk sims 4
Ik heb gister de sims 4 gedownload op mijn mac, maar helaas werkt de cheatbalk niet. Ik weet dat ik op ctrl+shift+c moet duwen,maar de witte balk komt niet tevoorschijn. Ik heb de game al heropgestar...
Hey @Rhanii94,
Als je de cheatbalk niet kunt openen is heel vervelend.
Zou je wat meer informatie kunnen geven ovet jouw computersysteem? Speel je De Sims 4 op een Windows pc, een MacOS of console?
Als je op een computer speelt, heb je pas geleden een update of upgrade op je computer uitgevoerd of heb je een nieuwe toetsencombinatie ingevoerd voor een van de andere programma's of spellen?
Normaal gesproken zou je de cheatbalk kunnen openen als je de toetsen: ctrl+shift+c gelijktijdig intoetst. Dit vraagt soms om een heel nauwkeurige handeling. Op een MacOS kan je ctrl soms vervangen door Cmd.
Dus geef ajb wat meer informatie over jouw probleem. Dan kunnen we je ook beter helpen.
Alvast bedankt.
Aanvulling
Nog even een aanvulling op het probleem met de cheatbalk. Je modificaties zullen hier niet van invloed zijn en ook niet of je wel of niet de update hebt opgehaald.
Meestal wordt dit probleem veroorzaakt door het installeren van nieuwe apps of programma's. Kijk dus even of je de laatste tijd nog nieuwe programma's hebt geïnstalleerd en of deze programma's (apps) toevallig ook dezelfde toetsencombinatie gebruiken.
Hey @Rhanii94,
Goed dat je het probleem met de cheatbalk hebt weten op te lossen.
En, zoals ik al aangaf in mijn reactie kon dat probleem niet aan mods liggen maar, moest je het eerder zoeken in de toetsencombinatie. Als het nu is gelukt in combinatie met de alt toets zal je dat als workaround kunnen gebruiken.
Dat je geen gewone deuren meer kunt plaatsen is heel vervelend!
Dát zal waarschijnlijk wél aan je aangepaste inhoud liggen. Als je de Mods wel hebt uitgezet en je hebt nog steeds last van dat probleem met de deuren dan raad ik je aan om het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: >Documents>Electronic Arts>De Sims 4>. In dit bestand blijven resten achter van gebruikte spelsituaties en ook van door jou gebruikte aangepaste inhoud (dus custom content en scriptmodificaties). Zodra je De Sims 4 daarna opnieuw start, maakt het spel een nieuw en 'schoon' bestand aan.
Test De Sims daarna eerst vanilla (dus zonder mods) om te kijken of het probleem is opgelost.
Waarschijnlijk heb je custom content deuren geïnstalleerd en je zal die deuren moeten updaten (haal de nieuwe versie op bij de makers) of verwijderen. Test desnoods ook of je andere mods nog up to date zijn. Als je daar een methode voor zoekt dan kan ik je daar ook nog mee helpen.
Laat ajb even weten of je wat aan de andere suggestie hebt. Zo niet dan kijken we samen even verder.
Veel succes. 🤞