Forum Discussion

Sennapen10's avatar
7 years ago
Solved

Cheats ps4 werken niet!

Beste sims 

mij heb de sims vier op me PlayStation wil graag wat cheats gebruiken zoals wat geld krijgen alleen werken ze niet vanalles geprobeerd hoe fix het?

• Beste @Sennapen10,

De cheats hoor je zo in te voeren op de PlayStation:

PLAYSTATION 4

Cheatcodes

1. Druk tegelijkertijd op L1 + L2 + R1 + R2 om het paneel met cheatcodes te openen.
    2. Voer de cheat die je wilt gebruiken in en druk op O (de cirkel-toets).
    3. Sluit het cheatcodepaneel met dezelfde vier knoppen als waarmee je het paneel hebt geopend.

Werkt de cheat niet? Type testingcheats on in het cheatveld en druk op O.

Let op: als je testingcheats gebruikt, worden prestaties voor het huidige opslagbestand uitgeschakeld. 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/gameplay-controls-in-the-sims-4-console/

13 Replies

• Ik kan het paneel wel openen, maar ik kan niks invoeren. Typen kan wel, maar het word niet geactiveerd 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @paarden1200,

Dat cheats niet altijd werken kan met veel zaken te maken hebben. Ik kan van hieruit niet beoordelen waar het fout gaat.

Gelukkig heeft @PoptartJuniper op de Engelstalige forum pagina van AHQ een uitgebreide uitleg geschreven: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Consoles/FAQ-Sims-4-Console-Cheats/m-p/8773247/highlight/true#M6538

Hier staat ook aangegeven wat wel en wat niet (meer) werkt. Als je hulp nodig hebt met vertalen, laat het dan even weten. 

Veel plezier met spelen. 😉

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey allemaal, 

Aangezien dit een zeer oud topic is, maar wat constant nieuw leven in wordt geblazen, gaat hij op slot.

Mocht je nog steeds eventueel last hebben van dit (of een ander) probleem, dan wordt het geapprecieerd als je hierover een nieuw topic aanmaakt.

Misschien kun je ook zelfs nog een link in je nieuwe post plakken wat verwijst naar dit topic.

Dankjewel!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,918 PostsLatest Activity: 12 hours ago