Forum Discussion
Simmie99
5 months agoRising Ace
Ik heb weer wat dingetjes gevonden tijdens het schrijven van mijn Gids over Betoverende Natuur. Zie onderstaand.
- Bij 'Selecteer een carrière voor... staan bij Natuurgeneeswijze 2 komma's in de tekst achter 'Leren over evenwicht"
- Bij LESSEN 'Betoverd tuinieren' staat in de tekst dat je minimaal niveau 7 Natuurlijk leven-vaardigheid moet hebben om te kunnen foerageren. Dit moet zijn niveau 3
- Bij LESSEN > Elfjes > Tiener en Ouder staat o.a. dat ze koopvaardigheden kunnen verdienen. Beetje verwarrend want het is geen specifieke vaardigheid maar het gaat hier (volgens mij) om Vaardigheidspunten verdienen.
Simmie99
5 months agoRising Ace
- Bij tekst uitleg van Apoheler niveau 10 (zie bijlage) staat ....'de absolute meesterapotheker.' Dit wordt echter overal met een streepje ertussen geschreven en dat mist hier.
- Bij de Fabel 'Mijn Slapende Reus' staat als beloning o.a. de beloningseigenschap Sprookjeseinde. Dit moet zijn de beloningseigenschap Nu jij, kabouter
- In de tekst uitleg van de Huishoudcollecties staat bij Innisgreen-ingrediënten ... 'Sprucederry Grove-buurt...' maar deze buurt heet in de Nederlandse versie 'Sparrendal'
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 11 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee16 days ago
Community Manager