Forum Discussion
Hey @Trismagistos
Ja het heeft inderdaad met de romantische voorkeur te maken 🙂 Ik krijg dan ook deze 2 prikbordmeldingen.
Maar het is zo'n rare zin dan 'Naar liefje worden vragen' Zeker omdat ze niet daadwerkelijk vragen of ze elkaars liefje willen worden, maar vragen naar elkaars romantische voorkeur. Deze interactie is ook mogelijk voor jongvolwassen sims. Mijn sim is jongvolwassen.
Hoi @monique23051
Het zit niet specifiek in het Middelbare School pakket. Ik heb Middelbare School namelijk nog niet. Dit is wel meegekomen in de basisupdate, voordat Middelbare school uitkwam. Ik denk niet dat er mee bedoelt wordt, om te vragen of je elkaars liefje wil worden, want het gaat over de romantische voorkeur.
(Ik zag je reactie van 2 weken geleden nu pas)
Het zou misschien ook 'Naar liefdesvoorkeur vragen' kunnen zijn 🤔 Ik ben benieuwd hoe deze interactie in het Engels wordt genoemd. Ik denk dat de vertaling niet correct is.
Groetjes Monique
PS misschien dat Naar liefdesvoorkeur vragen nog best wel klopt inderdaad :P haha...
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee20 days ago
Community Manager