Forum Discussion
Ik deed mee met de lama wedstrijd in boerderijleven, en bij de melding dat mijn lama had gewonnen, veranderde deze in een koe 🤔.
- Simmie992 years agoRising Ace
Bij het schrijven ven mijn Gids over de Sims 4 Paardenboerderij kwam ik weer een aantal vertaalfoutjes/vreemde dingetjes tegen. 😉
Hierbij de voorbeelden.
Zodra je een paard aanschaft krijg je een melding: Nieuw paard. In de 2e alinea van deze melding staan wat rare tekens: Voorwerpen op ruimte/b>
Bij vaardigheden paard:
- SPRONGvaardigheid moet zijn SPRINGvaardigheid (fout komt op meerdere plekken voor, maar in ieder geval in elke kopregel van de niveaubeschrijving springen)
- in de beschrijvingen van een aantal niveaus Springen staat bijvoorbeeld: Sims kunnen nu naar springtraining MET paard vragen OF Sims kunnen nu naar springtechnieken MET paard vragen OF Sims kunnen nu complimenten voor sprongen OP paard geven.
Beetje vreemde tekst. Alle in hoofdletter geschreven woordjes moeten (naar mijn idee) vervangen worden door AAN
Bij de niveau 7 beschrijving van de springvaardigheid staat .... waardoor de gamevaardigheid van de Sim een tijdlang zal verbeteren.... Ik weet niet zeker of dit een foute vertaling betreft of dat het gewoon klopt, maar gamevaardigheid verbeteren door springen met je paard lijkt me gewoon wat vreemd. 😃
Bij niveau 4 van de Temperamentvaardigheid > laatste zin: het woordje TIJDEN moet zijn TIJDENS
Bij niveau 10 van de Behendigheidsvaardigheid staat in de 2e alinea: Het voorwerp IJzerwerk Borden: Behendigheid is te vinden in de huishoudinventaris en is nu te koop.....
Je krijgt het echter NIET in de inventaris (wat me logisch lijkt want het geldt ook niet voor de andere vaardigheden) maar het voorwerp is WEL ontgrendeld en dus te koop in Bouwen.
Het 1e gedeelte van deze zin zou dus weggelaten moeten worden.
Bij niveau 8 van de Endurancevaardigheid staat in de laatste zin een raar teken vóór het woord tijdlang....
Bij Communityklus... op het Boerderij-communitybord staat bij de klus Westernrijden aanleren.... De vaardigheden hippisch en temperament verbeteren het resultaat. Hippisch moet zijn Behendigheid
Bij LESSEN over de dwerggeiten en dwergschapen staat bij 1/6 de perfecte aanvulling op elke boerderij: Hé! Hooi! Dierenvoeder 2x
Bij LESSEN over de dwerggeiten en dwergschapen staat bij 3/6: Hygiëne; borstel ze regelmatig om schoon te houden. Je kan geiten en schapen alleen wassen en niet borstelen.
Moet dus zijn Was ze regelmatig om schoon te houden.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 45 minutes agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee19 days ago
Community Manager