Forum Discussion
Bij de niveau 7 beschrijving van de springvaardigheid staat .... waardoor de gamevaardigheid van de Sim een tijdlang zal verbeteren.... Ik weet niet zeker of dit een foute vertaling betreft of dat het gewoon klopt, maar gamevaardigheid verbeteren door springen met je paard lijkt me gewoon wat vreemd. 😃
Bij niveau 4 van de Temperamentvaardigheid > laatste zin: het woordje TIJDEN moet zijn TIJDENS
Bij niveau 10 van de Behendigheidsvaardigheid staat in de 2e alinea: Het voorwerp IJzerwerk Borden: Behendigheid is te vinden in de huishoudinventaris en is nu te koop.....
Je krijgt het echter NIET in de inventaris (wat me logisch lijkt want het geldt ook niet voor de andere vaardigheden) maar het voorwerp is WEL ontgrendeld en dus te koop in Bouwen.
Het 1e gedeelte van deze zin zou dus weggelaten moeten worden.
Bij niveau 8 van de Endurancevaardigheid staat in de laatste zin een raar teken vóór het woord tijdlang....
@Simmie99 schreef:Bij de niveau 7 beschrijving van de springvaardigheid staat .... waardoor de gamevaardigheid van de Sim een tijdlang zal verbeteren.... Ik weet niet zeker of dit een foute vertaling betreft of dat het gewoon klopt, maar gamevaardigheid verbeteren door springen met je paard lijkt me gewoon wat vreemd. 😃
Bij niveau 4 van de Temperamentvaardigheid > laatste zin: het woordje TIJDEN moet zijn TIJDENS
Bij niveau 10 van de Behendigheidsvaardigheid staat in de 2e alinea: Het voorwerp IJzerwerk Borden: Behendigheid is te vinden in de huishoudinventaris en is nu te koop.....
Je krijgt het echter NIET in de inventaris (wat me logisch lijkt want het geldt ook niet voor de andere vaardigheden) maar het voorwerp is WEL ontgrendeld en dus te koop in Bouwen.
Het 1e gedeelte van deze zin zou dus weggelaten moeten worden.
Bij niveau 8 van de Endurancevaardigheid staat in de laatste zin een raar teken vóór het woord tijdlang....
bedoelen ze met inventaris misschien de inventaris van het huishouden onder bouwen? En even over de wol, in het Engels staat er trouwens ook in het notebook alleen als omschrijving dat je het kan krijgen door te scheren van lama's en niet de mini goat.
- Simmie992 years agoRising Ace
@Lotje1981 Ik heb het nog even opnieuw nagekeken en als je Sim niveau 10 van de paardrijvaardigheid haalt, vind je inderdaad het voorwerp IJzerwerk Borden: Paardrijden in de huishoudinventaris bij Bouwen. Dat klopt dus ook met de tekst in de melding die je krijgt bij het behalen van dit niveau.
Bij de vaardigheden van een paard (Behendigheid, Endurance, Springen en Temperament ) staat alleen in de melding bij niveau 10 van de Behendigheidsvaardigheid EN bij niveau 10 van Endurance in de 2e alinea dat het voorwerp IJzerwerk Borden: Behendigheid of Endurance is te vinden in de huishoudinventaris, maar je krijgt dus geen IJzerwerk Bord. Noch in de Huishoudinventaris in Bouwen nog in je Sims' inventaris. Het is wel vanaf dat niveau ontgrendeld in Bouwen om te kopen.
Bij niveau 10 van Springen en Temperament staat in de tekst van de melding niets over een IJzerwerk Bord in de huishoudinventaris, alleen dat het te koop (ontgrendeld) is in Bouwen. Je krijgt ook niets in de inventaris, wat dus lijkt te kloppen met de tekst.
Maar ik zou inderdaad verwachten dat bij het behalen van niveau 10 bij elk van de 4 de paard vaardigheden, je zo'n IJzerwerk Bord in de (huishoud- of gewone) inventaris van je Sim als beloning zou vinden. Dus zowel de tekst klopt niet alsook (denk ik) het ontbreken van het bord in de inventaris.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 45 minutes agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee19 days ago
Community Manager