Forum Discussion
Ik wil nogmaals een pleidooi doen voor het correct vertalen van bepaalde Sims, die ook in DS2, DS3 en zelfs in The Sims voorkomen. 🤡
Een paar jaar geleden heb ik hier al om gevraagd, maar toen werd dit afgewezen omdat het "verwarrend" zou zijn voor spelers na al die jaren. Inmiddels hebben verschillende Sims echter compleet nieuwe verschijningen gekregen, dus lijkt het me logisch dat een naamsverandering nu ook bespreekbaar zou moeten zijn. Misschien kan dit op zijn minst even gecheckt worden met het Amerikaanse Sims-team (in een ideale wereld, natuurlijk). Het gaat specifiek om de volgende Sims:
- Don Lothario (Stefano Bigoli in alle andere series)
- Cassandra van de Kerkhof (Alexandra in alle andere series)
- Dustin Broke (Douwe Blut in DS2)
- Dirk Dreamer (Dirk Dromer in DS2)
Als ik nog andere Sims over het hoofd heb gezien, hoor ik dat graag. Maar gezien de recente wijzigingen bij deze en andere Sims, zie ik geen reden waarom een correcte naamsverandering niet mogelijk zou zijn.
- DeSimsWiki1 year agoSeasoned Rookie
@atreya33 @EA_QueenBee Indien dit nog niet opgepakt is, moet inderdaad Kokkerellen Maar & Kristallen Creaties zijn.
In CES onder haarstructuur is één van de opties "recht" (straight in het Engels). In het Nederlands moet dat steil zijn. Je kan geen recht haar hebben:Ook is "packs" geen Nederlands, pakketten wel en dat wordt/werd ook gebruikt (uitbreidingspakket oa). Onder packs gebruiken ze ook het woord "basisgame" ipv basisspel (basisgame is ook geen Nederlands woord). Uberhaupt wordt het woord game veel gebruikt ipv spel (maar dit is misschien een persoonlijke voorkeur; video game ipv computer- of videospel).
Special en content is ook geen Nederlands trouwens, maar ik heb daar niet per se een passende Nederlandse suggestie voor.
(Oh en om nog een klein beetje bijdehand te doen; in Leven & Dood komen Olive Specter en Nervous Subject voor; in DS2 heetten zij Olijfje Siebrand & Nerveus Figuursma 😇 )- Sabouma1 year agoRising Veteran
inmiddels is het woord "gevlijd" gelukkig veranderd in het correct geschreven "gevleid", maar het woord "panenkoeken" bezorgt me nog steeds de kriebels zo hier en daar.... En er zullen ongetwijfeld nog andere kleine foutjes rondsluipen in het spel....
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee17 days ago
Community Manager