Forum Discussion
Deze kaart + titel omschrijving klopt dus niet en zou De Hogepriesteres moeten zijn.
Dank je wel dat je dit deelt! Ik zal het met de teams delen, hopelijk kunnen ze dat snel aanpassen. 🙂
- Simmie991 year agoRising Ace
Zoals ik eerder beloofde, hierbij een aantal posts over (naar mijn idee) (taal)fouten in verschillende packs.
Kokkerellen Maar:
- In Bouwen > Voorwerpen filteren > Packs: nog steeds HOBBYKOK terwijl dit KOKKERELLEN MAAR zou moeten zijn
- Optie KOKEN... op Pizzaoven en * zou BAKKEN moeten zijn. Je kookt geen pizza of wafels maar bakt deze
PS kennelijk wordt hier het woord w.a.f.e.l.i.j.z.e.r vervangen door een * 🤨
Kokkerellen Maar:
Zowel op de MIXER als op de PIZZAOVEN en het * staat verschillende keren bij opties MIS-EN-PLACE terwijl het natuurlijk MISE-EN-PLACE moet zijn.
Kokkerellen Maar:
en deze screen nog met Mis-en-place i.p.v. Mise-en-place van het w.a.f.e.l.i.j.z.e.r
en in LESSEN Mis-en-place en Hobbykok
- Lotje19811 year agoRising Ace
W.a.f.e.l.i.j.z.e.r. is natuurlijk een scheldwoord van Kapitein Haddock uit Kuifje. 😛 Al is dat heel raar, want het is een gewoon keurig woord.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee17 days ago
Community Manager