Forum Discussion
Dank je wel dat je dit deelt! Ik zal het met de teams delen, hopelijk kunnen ze dat snel aanpassen. 🙂
Zoals ik eerder beloofde, hierbij een aantal posts over (naar mijn idee) (taal)fouten in verschillende packs.
Kokkerellen Maar:
- In Bouwen > Voorwerpen filteren > Packs: nog steeds HOBBYKOK terwijl dit KOKKERELLEN MAAR zou moeten zijn
- Optie KOKEN... op Pizzaoven en * zou BAKKEN moeten zijn. Je kookt geen pizza of wafels maar bakt deze
PS kennelijk wordt hier het woord w.a.f.e.l.i.j.z.e.r vervangen door een * 🤨
- Simmie991 year agoRising Ace
Kokkerellen Maar:
Zowel op de MIXER als op de PIZZAOVEN en het * staat verschillende keren bij opties MIS-EN-PLACE terwijl het natuurlijk MISE-EN-PLACE moet zijn.
Kokkerellen Maar:
en deze screen nog met Mis-en-place i.p.v. Mise-en-place van het w.a.f.e.l.i.j.z.e.r
en in LESSEN Mis-en-place en Hobbykok
Kristallen Creaties:
- Bij Clubvoordelen > Edelsteenkundeboost staat in de tekst eronder ineens mixologievaardigheid. Moet natuurlijk Edelsteenkundevaardigheid zijn.
- Bij LESSEN: staat als Packnaam Kristalcreaties i.p.v. Kristallen Creaties
- Bij LESSEN: bij Kristallen laden staat in de tekst een raar teken
- Lotje19811 year agoRising Ace
W.a.f.e.l.i.j.z.e.r. is natuurlijk een scheldwoord van Kapitein Haddock uit Kuifje. 😛 Al is dat heel raar, want het is een gewoon keurig woord.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee17 days ago
Community Manager