Forum Discussion
231 Replies
Sinds Studentenleven is er een klein foutje in de tekst geslopen:
Wanneer een Sim zich wil inschrijven in de universiteit, verschijnt een pop-upscherm (zie screenshot). Daar staat onder meer de tekst "... toekomstige generaties studenten door ze TE TE leren op het allerhoogste ...". Dit zou maar één keer "te" moeten zijn.
En hier ontbreekt dan weer een "te". 😉
Wanneer een Sim interactie wil aangaan met Magere Hein, verschijnt een pop-up (zie screenshot). De tekst "zonder het gevaar lopen de man met de zeis" moet zijn "zonder het gevaar TE lopen de man met de zeis".
Wanneer je bij het bewerken van een kavel op het menu klikt om het type kavel te wijzigen, is er bij de beschrijving van het type winkel een mogelijke vertaalfout.
Zie screenshot: "handgemaakt material" zou "handgemaakt materiaal" moeten zijn.
bij mij zie je helemaal geen tekst dat is nog erger 😞 heb dus nu in het engels
@Dinosaur918 schreef:Wanneer je bij het bewerken van een kavel op het menu klikt om het type kavel te wijzigen, is er bij de beschrijving van het type winkel een mogelijke vertaalfout.
Zie screenshot: "handgemaakt material" zou "handgemaakt materiaal" moeten zijn.
Ik denk dat zelfgemaakt materiaal nog beter is, handgemaakt is wel erg letterlijk.
- @Nyn06 De tekst is enkel zichtbaar wanneer je er met het pijltje van de muis over gaat. (zonder op te klikken)
- @ElroyNL Klopt, "zelfgemaakt" klinkt wel beter 😉 Bedankt!
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@Dinosaur918 @ElroyNL @Nyn06 Ik ga ermee aan de slag!
Bedankt voor de meldingen 🙂
Hoi!
Wat mij al heel lang stoort is dat Cassandra Van de Kerkhof Cassandra heet ipv Alexandra (zoals in TS1 en DS2), hetzelfde geldt voor Don Lothario die in DS2 en DS3 Stefano Bigoli heet. Dit zou toch makkelijk gecorrigeerd kunnen worden of niet ?
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hoi @DeSimsWiki!
Ik zal het eens doorgeven en kijken wat er mogelijk is. Aangezien de namen al jarenlang zo in De Sims 4 staan, is het mogelijk wat lastiger om aan te passen. Sommige Simmers die de vorige versies niet hebben gespeeld zijn natuurlijk aan de namen gewend.
Maar goed, dat is ik iets aan het team overlaat en het is doorgegeven 🙂
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 6 days ago