Forum Discussion
239 Replies
- EA_Leeuw2 years ago
Community Manager
Dank, allen!
Je hebt helemaal gelijk dat de babies dezelfde benaming moeten krijgen, @atreya33!
Maar of dat nu wetenschapsbaby of wetenschappelijke baby moet worden, laat ik graag aan het Sims team over. Voor beide varianten valt wat te zeggen.
- atreya332 years agoLegend
Ik weet niet of dit een fout is enkel in het nederlandstalige menu of ook in het engels. Maar aangezien ik de nederlands versie gebruikt, vermeld ik het hier.
Mijn sims die in selvadorada zijn geweest hebben de optie 'een volksverhaal over de moeder van de jungle vertellen...' maar deze is niet gesorteerd onder de nieuwe indeling (patch van 14-3-23). Ik zou verwachten dat deze optie verschijnt onder vriendelijk -->verhalen-->...
Dus samen met andere verhalen die sims kunnen vertellen. Het is vreemd om deze ene verhaaloptie apart te hebben en niet netjes gesorteerd met de rest.
- atreya332 years agoLegend
Met de nieuwe update worden wetenschappelijke baby's toegevoegd.
Als je de telefoon gebruikt staat er 1 keer wetenschap baby (alleenstaand) en 1 keer wetenschappelijke baby (met andere sim)
Volgens mij moet hier 2 keer hetzelfde staan. Wetenschap moet wetenschappelijke worden.
- monique230513 years agoSeasoned Ace@6825KP Waarmee? Dit onderwerp gaat over fouten in de vertaling van Sims...Dus als je een vraag stelt kan iedereen hier je helpen. Of zoek eventjes (bovenaan in zoekbalk bijvoorbeeld) of je vraag al ergens tussen staat? Succes, Groetjes Monique
- Cutesimmer123 years agoRising Novice
wilt u mij helpen??
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@monique23051, dankjewel! 🙂 - monique230513 years agoSeasoned Ace
Ik denk dat dit "Plakkoningin" moet zijn i.p.v Plakoningin 😉
Groetjes en simze,
Monique
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@monique23051, dankjewel! - monique230513 years agoSeasoned Ace
Hoi Ik kwam toevallig weer een foutje tegen en dit keer is het echt heel klein (vind ik). Het gaat om een sim hun wens is Intens naar Muziek luisteren maar die optie krijg ik niet en nog nooit gehad eerlijk gezegd, wél krijg ik de optie Aandachtig naar Muziek luisteren. Neem aan dat dit hetzelfde is?
2e foutje was:NuDisco willen luisteren staat niet aan elkaar 'vermeld' maar als Nu Disco luisteren dus kan je dit gaan zien alsof ze naar Disco Nu wil luisteren als in "meteen" zeg maar...Ik dacht ik geef het eventjes door ;-)
Groetjes Monique
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 hour agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee19 days ago
Community Manager