Forum Discussion
239 Replies
- krispygreenbeans1 year agoSeasoned Novice
Product: The Sims 4
Platform:PC
Which language are you playing the game in? Nederlands
How often does the bug occur? Every time (100%)
What is your current game version number? 1.108.349.1020
What expansions, game packs, and stuff packs do you have installed? For Rent, Growing Together, Cottage Living, Cats & Dogs, Seasons, City Living, Get to Work, Get famous, Island Living, Discover University, Gek together, Snowy escape, Eco lifestyle, Werewolves, Vampires, Realm of magic, Dream home decorator, Parenthood, Dine Out, Spa day, Outdoor retreat, Strangerville, Jungle adventure, Crystal Creations, Home chef hustle, Moschino, Tiny Living, Laundry Day, Vintage Glamour, Cool Kitchen, Backyard Stuff, My first pet, Perfect Patio, Toddler, Movie hangout, Fitness stuff, Bownling night, Romantic garden, spooky, Luxury party, Paranormal, Nifty knitting, Kids room
Steps: How can we find the bug ourselves? Wearing charged jewelry created with the crystal crafter from Crystal Creations with Simanite (Sims gain work or school performance faster and can complete homework faster)
What happens when the bug occurs? It's a rule error
What do you expect to see? Instead of o.simsfirstname} the real first name of the sim.
Have you installed any customization with the game, e.g. Custom Content or Mods? Yes
Did this issue appear after a specific patch or change you made to your system? Neutral/Not Sure
I do not know if there is a special thread voor rule errors, but please let me know if there is!
- Sabouma1 year agoRising Veteran
ik weet niet of deze al was gemeld, maar als een sim aan een andere sim vraagt of hij/zij uit wil met de andere sim, staat er het woord "afpraakje", dat moet natuurlijk afspraakje zijn
- massika991 year agoRising Newcomer
Niveau 2 in de Carrière Atleet: PASKAMERmedewerker
Is Kleedkamermedewerker niet logischer...?
Een sim kan niet "vegetarisch" zijn, alleen vegetariër 🙂
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hey allemaal, ik wou gewoon een berichtje in de thread sturen om iedereen te bedanken dat jullie al deze fouten met ons delen. 🙂 Ze worden allemaal doorgestuurd naar de Sims Team zodat ze het kunnen fixen, maar wie weet hoe lang dat zou duren zonder jullie hulp. Je hebt helemaal gelijk @krispygreenbeans,
Ik zal @EA_QueenBee even taggen met de vraag of ze dit op de lijst van het Sims Team wil laten zetten.
- krispygreenbeans2 years agoSeasoned Novice
Taalfout in de beschrijving van Johnny Zests Zoete Wraak Bank van Industriële loft kit. Heen moet Hij zijn.
Hey @krispygreenbeans,
Ik denk dat dit een regelfout is en hoewel geen taalfout toch evengoed behoorlijk storend. Ik tag @EA_QueenBee even met de vraag of ze dit wil doorgeven aan het Sims Team
- krispygreenbeans2 years agoSeasoned Novice
Bij een reactie van de acteeragency (Get Famous) staat er [SimFirstName]. De verwijzing naar de Sims z'n naam is dus niet goed. Weet niet of dit per se onder een taalfout valt.
- Simmie992 years agoRising Ace
@Lotje1981 Ik heb het nog even opnieuw nagekeken en als je Sim niveau 10 van de paardrijvaardigheid haalt, vind je inderdaad het voorwerp IJzerwerk Borden: Paardrijden in de huishoudinventaris bij Bouwen. Dat klopt dus ook met de tekst in de melding die je krijgt bij het behalen van dit niveau.
Bij de vaardigheden van een paard (Behendigheid, Endurance, Springen en Temperament ) staat alleen in de melding bij niveau 10 van de Behendigheidsvaardigheid EN bij niveau 10 van Endurance in de 2e alinea dat het voorwerp IJzerwerk Borden: Behendigheid of Endurance is te vinden in de huishoudinventaris, maar je krijgt dus geen IJzerwerk Bord. Noch in de Huishoudinventaris in Bouwen nog in je Sims' inventaris. Het is wel vanaf dat niveau ontgrendeld in Bouwen om te kopen.
Bij niveau 10 van Springen en Temperament staat in de tekst van de melding niets over een IJzerwerk Bord in de huishoudinventaris, alleen dat het te koop (ontgrendeld) is in Bouwen. Je krijgt ook niets in de inventaris, wat dus lijkt te kloppen met de tekst.
Maar ik zou inderdaad verwachten dat bij het behalen van niveau 10 bij elk van de 4 de paard vaardigheden, je zo'n IJzerwerk Bord in de (huishoud- of gewone) inventaris van je Sim als beloning zou vinden. Dus zowel de tekst klopt niet alsook (denk ik) het ontbreken van het bord in de inventaris.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee18 days ago
Community Manager