Forum Discussion
239 Replies
- Lotje19812 years agoRising Ace
@Happyspooky schreef:Hoi! Volgens mij zitten nog steeds deze twee "fouten" in het spel, de hoofdletters met de bessen vind ik zelf heel irritant ook soms omdat ze vaak helemaal onderaan staan alfabetisch.
Als ik ooit nog een ander taalfoutje/onhandigheid tegenkom zal ik hier terugkomen 😉
@Happyspooky schreef:Goedemorgen!
Hierbij twee cases uit landelijk leven.
1. Verschillende bessen uit Landelijk Leven zijn zonder hoofdletter gespeld.

2. Dit is wellicht geen taalfout maar het spel heeft op moment twee bosbessen, namelijk uit In de Natuur en Landelijk Leven. Het lijkt mij handig als één van de twee bessen een andere naam krijgt zodat spelers niet verward worden als ze bepaalde bosbessen niet kunnen gebruiken voor recepten.
De bes uit In de Natuur

De bes uit Landelijk Leven.

Daar ben ik mee eens overigens. Het staat ook slordig dat de ene keer de vruchten met hoofdletter zijn en de andere keer niet. Doe ze allemaal met hoofdletter of doe ze allemaal zonder. En de bosbes uit landelijk leven zouden ze ook blauwe bes kunnen noemen. Te meer ze striktgenomen ook het uiterlijk hebben van de blauwe bes en die uit in de natuur daadwerkelijk bosbessen zijn.
- Happyspooky2 years agoSeasoned Newcomer
Hoi! Volgens mij zitten nog steeds deze twee "fouten" in het spel, de hoofdletters met de bessen vind ik zelf heel irritant ook soms omdat ze vaak helemaal onderaan staan alfabetisch.
Als ik ooit nog een ander taalfoutje/onhandigheid tegenkom zal ik hier terugkomen 😉
@Happyspooky schreef:Goedemorgen!
Hierbij twee cases uit landelijk leven.
1. Verschillende bessen uit Landelijk Leven zijn zonder hoofdletter gespeld.

2. Dit is wellicht geen taalfout maar het spel heeft op moment twee bosbessen, namelijk uit In de Natuur en Landelijk Leven. Het lijkt mij handig als één van de twee bessen een andere naam krijgt zodat spelers niet verward worden als ze bepaalde bosbessen niet kunnen gebruiken voor recepten.
De bes uit In de Natuur

De bes uit Landelijk Leven.

Ah, jet woord paard is uit die filter verwijderd, neem ik aan. Ik had net een andere bug. (niet echt met taal te maken) De onderwerpen werden na lezen en reageren nog steeds als ongelezen gemarkeerd.
Klopt @Lotje1981,
Er zat een filter in de weg waardoor het woord 'paard' in werd weggewerkt. Gelukkig is het nu weer opgelost met dank aan @EA_Leeuw!
Ik had er bij een ander draadje ook last van en had ik er maar puntjes tussen de letters gezet voor het enkelvoud van paarden: dus p.a.a.r.d..
Edit: ik zag dat het probleem is opgelost. Want bij dat ene draadje werd het enkelvoud van paarden nu weer gewoon weergegeven als paard. (Hoop ik).
Ik denk dat je het beste even kunt kijken naar dit draadje:
Re: Paardenboerderij - Answer HQ (ea.com)
Het woord '*' wordt vervangen door een asterisk.
- EA_Leeuw2 years ago
Community Manager
@Trismagistos, wat bedoel je precies? Ik heb een storende belemmering in de website ontdekt!
Waarschijnlijk valt het enkelvoud van het woord paarden niet binnen de regels en wordt door een algoritme van een van de op de website beschikbare talen als vulgair beschouwd.
Voorlopig kunnen we wel merrie, hengst en veulen gebruiken.
@EA_Leeuw kan hier iets aan worden gedaan?
- xArachnid82 years agoRising Novice@monique23051 Was het spel voor jou ook in het Engels? Aangezien je zei dat je wederom in het Nederlands aan het spelen was.
Indien dat het geval is, hoe heb je dit opgelost? Mijn spel is nog steeds in het Engels en dat is ook de enige optie die ik heb als ik het spel opnieuw wil installeren. - monique230512 years agoSeasoned Ace@Trismagistos Hoi, het is gewoon beetje rare zin en inderdaad ze moet nog zo'n housewarming geven ;-) Dankjewel voor de antwoord, daarboven had ik er ook nog eentje gevonden trouwens hihi...Groetjes en fijn weekend, Monique
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 11 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee19 days ago
Community Manager