Forum Discussion

1DLiamPayne1D's avatar
2 months ago

Cosy Celebrations evenement werkt niet

Het Cosy Celebrations evenement in Sims 4 kan ik niet weer spelen. Telkens wanneer ik één van de items wil claimen dan krijg ik de volgende error dat er iets misliep. Ik zie ook vast op de opdracht van een Sim naar de nieuwe TV te laten kijken. Ik heb al geprobeerd om mijn game opnieuw te staren. Ik heb het gerepareerd in de EA app. Ook heb ik mijn laptop verbonden met andere wifi. Niets heeft tot dusver geholpen. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? 

2 Replies

• 1DLiamPayne1D's avatar
    1DLiamPayne1D
    16 days ago

Hallo!

Ik heb het probleem gelukkig kunnen oplossen door de accountDataDB.package file te verwijderen. Ik maak ook geen gebruik van CC of mods, maar ik zal in het vervolg het zeker ook uitschakelen.

Dank je wel om nog te reageren. 🙂

• Hey @1DLiamPayne1D,

Jammer genoeg is het evenement al afgelopen.

Maar het is bekend dat het gebruik van aangepast materiaal (cc en mods) vaak voor problemen zorgt bij deze evenementen.

Als er weer zo'n evenement is kan je het beste het gebruik van aangepast materiaal even uitschakelen. 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,853 PostsLatest Activity: 18 hours ago