Forum Discussion

raisajs243's avatar
raisajs243
Rising Newcomer
3 months ago

De computer is niet gebroken in het event

In week 3 van het event waarbij je de capsule met de computer moet activeren, en dit dan niet werkt, krijg je vervolgens de opdracht dat je de computer moet repareren maar… hij is niet kapot 🤯 hij gáát ook niet kapot. Ik heb het al een aantal sim-weken doorgespeeld maar hij wil gewoon niet kapot gaan. Ik speel op de PlayStation. Meer mensen die hier last van hebben? Ik speel ook gewoon de basegame.

Ik las op Reddit dat een mogelijkheid was om bij het apparaat “onderdelen redden” kiezen een soort oplossing was maar mijn sim zit nog maar in niveau 4 van de vaardigheid handigheid en het wil maar niet op schieten 🤭

4 Replies

• Heb je Seasons pack? Zo ja, koop de goedkoopste computer en zet hem buiten in de regen. Anders koop de goedkoopste computer en blijven er een game opspelen (duurt wel even voordat hij stuk gaat)

• Ik zou ook proberen een andere computer te repareren. Als je een goedkope computer koopt gaat die over het algemeen redelijk snel stuk in het spel.

• raisajs243's avatar
    raisajs243
    Rising Newcomer
    3 months ago

Die heh ik niet. Dat heb ik gedaan idd, maar er gaat nog amper iets kapot 🤣 terwijl hij heel veel gebruikt wordt. Ook nodig ik continu mensen zo en voor feesten zodat hij gebruikt wordt en kapot gaat maar ook zonder succes 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 months ago

Hey raisajs243 

Heb je toevallig de duurste computer uit het rijtje? Ik denk dat de suggestie die atreya33 doet een heel sterke is en zeker het proberen waard. Anders kan je misschien altijd nog de cheat kunnen gebruiken waarmee je de vaardigheid verbetert.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,898 PostsLatest Activity: 2 hours ago