Forum Discussion

Cattl3ya's avatar
5 years ago
Solved

De nieuwe carriere in de Sims

Hoiii,

Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit probleem ervaren. Ik heb de nieuwe Gamepack gekocht, Interieurdesigner, maar ik merk toch wat problemen en dit gaat voornamelijk over de nieuwe baan die je bij de game pack krijgt. Toen ik de game pack net kocht, had ik alleen het probleem dat ik niet werd betaald door de mensen waarbij ik iets ging renoveren (dacht in eerste instantie dat dit aan mij lag), maar nu kan ik niet eens meer naar binnen bij de kavel. De game laat mij niet aankloppen bij de deur..

Is er iemand die mij kan helpen of eventueel informeren over dit probleem wat ik kan doen? Vind het best jammer..

Zie foto wat ik bedoel.. Kan niet de woning in. Als het huishouden buiten is of ik doe heel veel moeite om dát beeld te krijgen zie ik nog wel iemand lopen, maar ik kom niet binnen. Als ik in leefmode zit, is dat mijn beeld. Als ik in bouwmode ga, kan ik wel naar binnen, maar dan kan ik geen voor-foto's maken en ook geen na-foto's. (dit heb ik zojuist ondekt ;P )

Groetjes 🙂

• Als je soms aangepaste inhoud gebruikt, deze toch even weghalen, @Cattl3ya. Hernoem De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\", de cache van de Origin cliënt leegmaken en daarna repareer je De Sims 4 via de Origin cliënt.
    Om vervolgens De Sims 4 schoon te starten en via de Origin cliënt, als je dit dient te doen bij elk ander spel van Origin.
    Daarna dan met een nieuwe of standaard Sim / huishouden eens testen of je nog steeds deze problemen tegenkomt.

Groetjes.

5 Replies

• Als je soms aangepaste inhoud gebruikt, deze toch even weghalen, @Cattl3ya. Hernoem De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\", de cache van de Origin cliënt leegmaken en daarna repareer je De Sims 4 via de Origin cliënt.
    Om vervolgens De Sims 4 schoon te starten en via de Origin cliënt, als je dit dient te doen bij elk ander spel van Origin.
    Daarna dan met een nieuwe of standaard Sim / huishouden eens testen of je nog steeds deze problemen tegenkomt.

Groetjes.
  • @Cattl3ya Het kan kloppen dat je nu geen foto's meer van voor de aanpassing kunt maken. Die had je moeten maken voordat je Sim aan de opdracht begon en de foto's erna kan je pas maken als je klaar bent met de opdracht. Het is dus nu zaak eerst de opdracht af te maken in bouwen. Ga daarvoor dus eerst na de bouwmodus. Daarna kan je een paar foto's maken voordat je de klant weer uitnodigt om een kijkje te nemen. Als je hebt voldaan aan de wensen van de klant. Dus binnen budget bent gebleven en ook de voorkeuren en afkeren hebt gebruikt bij de inrichting kan je de klant vragen om een oordeel te geven. Pas daarna kan er sprake zijn van een betaling.

Het is dus heel belangrijk om de juiste volgorde te hanteren. Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust.

Hartelijke groet.

• Cattl3ya's avatar
    Cattl3ya
    5 years ago
    @Trismagistos Dat is dus het probleem, ik kom de woning niet in om foto's te maken... Als de bewoners van de woning zogezegd buiten de woning staan, kan ik ze aanklikken en 'aanspreken', maar als ze niet buiten zijn, maar binnen, kan ik ze ook niet aanspreken... Mijn sim komt de kavel gewoon niet op of in. Normaal gesproken zou je sim naar de voordeur kunnen lopen om 'aan te bellen', dit kan ik echter niet. Als ik mijn sim teleporteer naar een plek, bijvoorbeeld de tuin, gaat dit goed. Maar ik kan niet naar binnen van een woning. Het enige wat ik zie, is de buitenkant (wat je normaal ziet als je niet aanklopt bij een woning in de Sims).. Ik zal de handelingen toepassen van de reactie hierboven en dan reageren of het de oplossing is.

Groetjes Catt.
  • Cattl3ya's avatar
    Cattl3ya
    5 years ago
    @RealSimmor0 Dit heeft mij geholpen! Mijn sim kan nu weer op de deur kloppen! Super bedankt voor je hulp!

Fijne dag nog 🙂

Groetjes, Catt
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @Cattl3ya,

Blij te horen dat dit geholpen heeft! Aangepaste content kan soms rare onverwachtse (en soms zelfs grappige) interactie hebben met nieuwe uitbreidingen. Mocht je een bepaalde aangepaste content erg graag gebruiken kan het goed zijn te controleren of er nieuwe updates uitgekomen zijn van deze content door de maker.

Veel speelplezier!

- EA_Neil

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 19 hours ago