Downloads verschijnen niet net als spel met huizen en zo.
We hebben de sims 4 en veel pakketten staan op verschillende pc's, met origin was er geen probleem en we speelde offline op hetzelfde moment (binnen ons gezin). Sinds EA games lukt offline spelen niet meer. En sinds 2 dagen kan ik het spel niet meer opstarten, alles is weg? Wanneer ik nieuw spel opstart dan zijn mijn downloads niet meer zichtbaar, ondanks dat aangepast materiaal aangevinkt is. Hoe kunnen we dit oplossen?
Als ik het goed begrijp spelen meer personen bij jou thuis De Sims 4 en hebben jullie de pakketten verdeeld over verschillende pc's. Hebben jullie ook allemaal een eigen account of spelen jullie samen op één account? Houd er rekening mee dat je allemaal een eigen account moet gebruiken: lees daarvoor ook: Gebruikersovereenkomst - Officiële EA-site
We gebruiken 1 account maar bij Origin was dit geen probleem, we speelden offline, met EA games lukt dit niet? Ik heb alles gecheckt en aangepast materiaal is ingeschakeld. Ondertussen ben ik een stap verder geraakt en zie ik mijn vorig spel terug staan, alleen nu blijft het scherm hangen en kan ik niet verder klikken om op te starten. Heel mijn pc is er door geblokkeerd!
Mijn advies is om te controleren of het aangepaste materiaal dat je gebruikt wel voldoende up to date is. Vaak kunnen verouderde cc en mods voor grote problemen zorgen. Test daarom ook eens zonder dat aangepast materiaal (vanilla)
aangepast materiaal heeft altijd gewerkt, hier is niks veranderd. De sims heeft altijd goed gedraaid met origin, is pas sinds ea app dat er problemen zijn.
Ik heb even tijd gehad om ernaar te kijken en heb wel een paar vragen en suggesties.
Allereerst de vraag wanneer je voor het laatst jouw een update hebt opgehaald voor jouw Vivo Book ASUS Laptop 571GD? Uit de gegevens blijkt dat je nog met een oude Windows 10 versie werkt.
Hier vind je de meest recente versie: Download Windows 10 (microsoft.com) Met alle nieuwste onderdelen die jouw laptop ook de beste mogelijkheden bieden.
Voordat je dat doet wil ik je wel even waarschuwen voor het gebrek aan ruimte dat je hebt op de C: drive van jouw Laptop. Voor de noodzakelijke herinstallatie en/of updates heb je minimaal 85 GB nodig. Op dit moment heb je maar 48 GB van de totale 500 GB beschikbaar. Kijk daarvoor ook even in de spoiler:
Kijk of je een aantal documenten, foto's etc kan verplaatsen naar een externe harde schijf of USB-stick en maak in ieder geval een back-up van de inhoud van de informatie die je wilt behouden.
Dan valt op dat je gebruik maakt van de minst krachtige grafische kaart, de Intel(R) UHD Graphics 630. Op jouw laptop zit ook een veel sterkere: NVIDIA GeForce GTX 1050. Je hebt (nog) geen nieuwe drivers voor deze kaart geïnstalleerd. Ik raad je aan om de nieuwste hier op te halen: GeForce Game Ready Driver | 531.68 | Windows 11 | NVIDIA
Omdat er nog zoveel updates ontbreken op jouw laptop kan je ook de allerlaatste Sims 4 Update niet installeren.
Je geeft aan dat
aangepast materiaal heeft altijd gewerkt, hier is niks veranderd. De sims heeft altijd goed gedraaid met origin, is pas sinds ea app dat er problemen zijn.
Telkens als er een nieuwe Sims 4 update wordt uitgerold gaat er aangepast materiaal kapot. Dat van jou zal geen uitzondering zijn. Om problemen te voorkomen wordt al het gebruikte, aangepaste materiaal uitgeschakeld om te voorkomen dat er spel onderdelen kapot gaan. Mijn advies blijft om eerst alles te testen op een nieuw spel voordat je verder gaat met je oude, opgeslagen spel. Lees ajb de suggesties die ik doe in dit artikel: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442
Hopelijk heb je wat aan deze reactie. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust.
ik kreeg deze morgen dit scherm wanneer ik inlogde. zie bijlage. Het kan toch niet zijn dat ik en mijn dochters (wonen in hetzelfde huis) niet meer in de sims 4 kunnen omdat we 1 account hebben en elke op aparte laptop spelen?
Gelukkig is het basisspel van De Sims 4 nu gratis, maar jullie moeten inderdaad allemaal een apart account maken als jullie allemaal willen spelen, en helaas is er geen optie om games/packs met andere accounts te delen.
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 3 days ago3,032 Posts