Forum Discussion

Lotje1981's avatar
Lotje1981
New Ace
3 years ago
Solved

Een sim proberen te overtuigen op buurtplannen te stemmen[opgelost]

In een van mijn saves heeft mijn sim een levenswens buurtvergroener en is al in de laatste fase. Daarin wil ze een andere sim proberen te overtuigen op de buurtplannen te stemmen. Er staat dat de opt...
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    3 years ago

Hey @Lotje1981 

Er is nog een andere link maar dat is een samenvoeging van meerdere dezelfde problemen: 

[OPEN] [ECO] 'Vote for NAP' Milestone doesn't fulfill - Answer HQ (ea.com)

Je kunt die vinden als je zoekt naar: "eco innovator sims 4 not working"

Op dit moment kan ik je alleen helpen met cheats om dit probleem op te lossen:

Spoiler
    Als je de opdracht wilt vervullen kan je in het cheatraam typen:  ‘aspirations.complete_current_milestone’ (zonder aanhalingstekens) en als je de eigenschap hoe dan ook aan jouw Sim wilt toevoegen kan je in het cheatraam typen  'traits.equip_trait trait_Nature_InfluentialIndividual' (natuurlijk zonder de aanhalingstekens) op dit moment heb ik jammer genoeg geen andere oplossingen voor je.

Er zijn natuurlijk ook nog mods waarmee je dit probleem kunt fixen.

Nog even over het stembord:

Het Stembord voor de buurt actieplannen kan je gewoon vinden in bouwen. Voorwaarde is wel dat je dit plaatst op een openbare kavel die voor iedereen toegankelijk is: Park, bar/lounge etc.

Hopelijk heb je hier wat aan.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 17 hours ago