Forum Discussion

isabeauuu2's avatar
isabeauuu2
Seasoned Newcomer
25 days ago

error

ik heb zojuist een nieuwe map aangemaakt. ik maakte een nieuwe sims en plaatste deze op een plattegrond. Toen ik deze plattegrond aan tikte en play duwde was het aan het laden maar geraakte ik niet op deze plattegrond ik ging terug naar het scherm waar ik een stad moet aanduiden met een error melding dat ik het spel opnieuw moest opstarten. ik heb dit al 2 keer gedaan en nog krijg ik het zelfde melding. Ik had dit ook 5 maanden geleden in augustus en ben daarom gestopt met spelen. Ik had gehoopt dat het op gelost ging zijn na paar maand rust maar het blijft maar komen.

1 Reply

• Hoi! Ik had precies hetzelfde probleem en het bleek uiteindelijk aan mijn mods te liggen (een paar waren verouderd en zorgden voor deze error). Ik heb nieuwe versies van een aantal mods gedownload en daarna werkte alles weer en kon ik de huishoudens normaal openen. Als jij ook met mods speelt, kan het zijn dat deze error bij jou dezelfde oorzaak heeft. Hopelijk lost dit het voor jou ook op, in ieder geval veel succes!

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 5 hours ago
3,024 Posts