Forum Discussion

sietskeboer's avatar
7 years ago

Evenement organiseren - opdrachten niet meer zichtbaar

Ik zie de opdrachten niet meer die je moet doen om zilver of goud voor een evenement te verdienen. Bovenin komt alleen bijv. 'huisfeest' te staan met het aftel-klokje. Normaal zie je direct eronder de opdrachten. Deze verschijnen nu niet meer, maakt niet uit wie, waar, welk feest geeft. Zie adfbeelding. Op 'huisfeest' klikken werkt niet.

Iemand een oplossing?

6 Replies

• Heb je al geprobeerd om het spel te repareren @sietskeboer?
    Dit zijn de basisstappen en meeste gebruikte actie als je iets zou missen in het spel
    • Zorg dat Origin cliënt, De Sims 4 en alle andere Origin spellen volledig zijn afgesloten.
    • Hernoem de De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\ map.
    • Zorg dat je verbonden bent met het internet, start je de Origin cliënt weer op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
    • Ga naar je spelbibliotheek.
      Rechtsklik op de speltitel van De Sims 4 en kies voor de Repareren optie uit dit verschenen menu.
    • Start De Sims 4 op. Maak een nieuw Sim of huishouden aan.
      Controleer of je probleem nog steeds bestaat.

Laat je nog weten of het gelukt is?

Groetjes.

• sietskeboer's avatar
    sietskeboer
    7 years ago

Hoi @RealSimmor0 

Bedankt voor je reactie.

Het is nog niet opgelost, maar Ik denk niet dat ik hoef te repareren. 

Een ander huishouden in hetzelfde spel kan namelijk wel een feest geven met opdrachten.

Das gek toch?

• Renaatju's avatar
    Renaatju
    6 years ago

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik speel op de ps4. Echt al een hele lange tijd, maar dacht dat komt wel terug. Niet dus

• Test met een andere Sim / huishouden, @Renaatju.
    De Sims 4 opnieuw starten.
    Je PS4 opnieuw starten.
    De reparatie opties uitproberen, die tot jouw beschikbaar zijn.
    Zorg dat De Sims 4 en de software van je PS4 zijn bijgewerkt. Voor de spelconsole is versie 1.28 van De Sims 4, deze update werd 8 juli 2020 uitgebracht.
    De Sims 4 opnieuw installeren, nadat je eerst een reservekopie hebt gemaakt van je spelvoortgang.
    Met een andere PS4 proberen.

Groetjes.
  • Nellyvp's avatar
    Nellyvp
    4 years ago

Excuus ik speel het ook op de ps4 als je vierkant 1x drukt dan doet die het. Zojuist ontdekt. XD

• Hey @Nellyvp,

Goed dat je jouw probleem met het organiseren van evenementen en de zichtbaarheid van opdrachten hebt weten op te lossen!

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago