Forum Discussion

dd01091's avatar
1 year ago

event beloning verdwenen

Ik heb vanwege problemen met mijn PC de sims opnieuw moeten downloaden en nu zijn al mijn beloningen van eerdere evenementen verdewenen. Ik speel vanaf hetzelfde account en heb ook al mijn saves nog, alleen niet meer de belongingen zoals de 'practice makes perfect' trait. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Volgens de EA pagina over belongingen staan ze aan je account gekoppeld en zouden ze dus bewaard moeten blijven. 

4 Replies

• Hey @dd01091,

Ik heb even een paar vragen. Speel je nog De Sims 4 nog steeds op dezelfde pc als een paar jaar geleden? En, maak je nog steeds gebruik van aangepast materiaal (cc en mods)?

Beloningen worden opgeslagen in de Saves van je spel dus als je een backup hebt gemaakt zijn ook die beloningen in de saves opgeslagen. Als je alles opnieuw hebt geïnstalleerd en de map saves hebt vervangen door de backup zou je gewoon verder moeten kunnen spelen.  

Het kan ook zijn dat jouw save corrupt is door het gebruik van cc en mods of door andere oorzaken. In dat geval heb je ronduit pech.

• dd01091's avatar
    dd01091
    1 year ago

Hoi @Trismagistos 

Bedankt voor je antwoord! Ik speel inderdaad op dezelfde PC en heb mijn saves map overgeplaatst vanuit een one drive backup. Ik maak ook gebruik van CC. Erg jammer als dat het probleem blijkt te zijn. Is er een manier om te controleren of de save corrupt is?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    1 year ago

Hey @dd01091

Sorry voor de late reactie. Ik was even uit de running.

Ja er is een methode om te onderzoeken welke mods/cc zijn verouderd of kapot zijn gegaan door de updates. 

Lees voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'

Hierin heb ik een par suggesties opgenomen. de 50/50 methode is eenvoudig toe te passen als je maar een paar mods/cc hebt. Het wordt lastiger als je er heel erg veel hebt.

Maar ook daar is weer een mod voor. Ik raad je aan om eens te zoeken naar Better Exceptions. Even Googelen en je komt vanzelf bij de maker: Twisted Mexi. Houd er rekening mee dat je na iedere update je mods en cc moet checken. Ook die pagina kan je vinden in het artikel. Voor het gemak nog maar eens hier:  The Sims 4 | Forum | Mods & CC Issues | EA Answers HQ | EN

Als je hierna nog vragen hebt, laat het maar even weten.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,034 Posts