Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
6 years ago

[FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

Veelgestelde vragen over De Sims 4 Legacy Edition

Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen?

• De Sims 4 Legacy Edition is nu beschikbaar voor spelers die De Sims 4 al in hun bezit hebben.
  • Je kunt hem toevoegen aan je Gamebibliotheek door de Detailpaginavoor De Sims 4 op Origin te openen. Deze bevindt zich op het tabbladExtra content.

Zodra je hem aan je bibliotheek hebt toegevoegd, druk je op 'Downloaden'om hem te downloaden en te installeren.

Ik heb De Sims 4 al, moet ik De Sims 4 Legacy Edition kopen?

• Nee, als je een bestaande eigenaar van De Sims 4 bent, kun je gratis een exemplaar van De Sims 4 Legacy Editionkrijgen.

Wordt De Sims 4 op mijn Non-Metal Mac automatisch bijgewerkt naar de Legacy-versie?

• Nee, als je De Sims 4 probeert te openen en je Mac geen ondersteuning biedt voor Metal, wordt je gevraagd om De Sims 4 Legacy Edition te downloaden. Om erachter te komen of je Mac Metal ondersteunt, kun je hier ook kijkenhttps://support.apple.com/en-us/HT205073

Op mijn computer is een versie van macOS actief die Metal ondersteunt, maar ik krijg te horen dat ik de Legacy Edition moet gebruiken. Is er iets mis?

• De Metal-technologie van Apple ondersteunt alleen modernere GPU's. Je moet de Sims 4 Legacy Edition gebruiken als jouw macOS-computer niet beschikt over Intel HD-en Iris-graphics uit de HD 4000-serie of nieuwer, AMD GCN-gebaseerde GPU's en NVIDIA Kepler-gebaseerde GPU's of nieuwer.

Wordt De Sims 4 op mijn 32-bits PC automatisch bijgewerkt naar de Legacy-versie?

• Nee, als je De Sims 4 probeert te openen en je hebt een 32-bits PC, wordt je gevraagd om De Sims 4 Legacy Edition te downloaden.

Zal De Sims 4 Legacy Editionin de toekomst extra materiaal of bugreparaties krijgen?

• Nee, De Sims 4 Legacy Edition krijgt geen extra materiaal of bugreparaties.

Werken online functies nog steeds in De Sims 4 Legacy Edition?

• De galerie, gamebanners en sociale integraties zijn uitgeschakeld. De Sims 4 Legacy Edition zal content, of aankopen van content, die uit wordt gebracht nadat de update is uitgevoerd niet weergeven of toestaan.

Welke Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs kan ik spelen metDe Sims 4 Legacy Edition?

• Je kunt alle Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die tussen 2 september 2014 en 10 september 2019 zijn uitgebracht, kopen en spelen. Dit omvat Luxe Feestaccessoires, Perfecte Patio Accessoires, Coole Keukenaccessoires, Griezelige Accessoires, Filmavond Accessoires, Romantische Tuinaccessoires, Kinderkamer Accessoires, Achtertuin Accessoires, Vintage Glamour Accessoires, Bowlingavond Accessoires, Fitness Accessoires, Peuter Accessoires, Wasgoed Accessoires, Mijn Eerste Huisdier Accessoires, Moschino, In de Natuur Gamepack, Wellnessdag Gamepack, Uit Eten Gamepack, Vampieren Gamepack, Ouderschap Gamepack, Jungle Avonturen Gamepack,StrangerVille Gamepack, Magisch Rijk Gamepack, Beleef het Samen Expansion Pack, Aan het Werk Expansion Pack, Stedelijk Leven Expansion Pack, Honden en Katten Expansion Pack, Jaargetijden Expansion Pack, Word Beroemd Expansion Pack en Eiland Leven Expansion Pack.

Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die na september 2019 zijn uitgebracht, zijn niet beschikbaar.

Werkt aangepast materiaal nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition?

• Het is aan de ontwikkelaar van aangepast materiaal of mods om te beslissen om hun eigen materiaal te ondersteunen voor zowel De Sims 4 als De Sims 4 Legacy Edition.

Zijn er verschillende versies van De Sims 4 Legacy Edition voor Non-Metal Macs en 32-bits PC's?

• Er is één versie van De Sims 4 Legacy Edition die je kunt downloaden.

Werken mijn opgeslagen spelbestanden nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition?

• Ja, de spelbestanden werken nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition. Je opgeslagen spelbestanden worden automatisch overgezet als je De Sims 4 Legacy Edition voor het eerst opstart.

Let op: standaard zijn De Sims 4-spelbestanden alleen over te zetten naar De Sims 4 Legacy Edition als het opgeslagen spelbestand is gegenereerd vóór de Legacy Edition-update voor de basisgame. Als je speelt en opslaat in een nieuwere versie van De Sims 4, kan dat spelbestand niet over worden gezet naar de Legacy Edition.

Kan ik mijn opgeslagen spelbestanden in de toekomst overzetten naar De Sims 4?

• Ja, je kunt je opgeslagen spelbestanden overzetten van De Sims 4 Legacy Edition naar de standaard De Sims 4-game wanneer je de opgeslagen spelbestanden kopieert van Documenten/Electronic Arts/De Sims 4 Legacy Edition/spelbestanden naar de map Documenten/Electronic Arts/De Sims 4.

Kan ik De Sims 4 op een andere computer downloaden en updaten als ikDe Sims 4 Legacy Edition nu download?

• Ja, als je De Sims 4 Legacy Edition downloadt, zullen beide versies van de game naast elkaar bestaan in je Origin Gamebibliotheek.

Hoe kan ik De Sims 4 Legacy Edition verwijderen van mijn Metal-compatibele Mac of 64-bits PC?

• Zelfs als beide versies op je computer geïnstalleerd zijn, looptDe Sims 4 Legacy Editionalleen als je speelt op een Non-Metal macOS of een 32-bits PC.

Als je de Sims 4 Legacy Edition nog steeds wil verwijderen, verwijder dan De Sims 4 en installeer hem opnieuw, en zorg ervoor dat je De Sims 4 Legacy Editiondit keer niet installeert.

Kan ik De Sims 4 Legacy Edition zonder De Sims 4 installeren?

• Nee, om De Sims 4 Legacy Edition te laten lopen moet De Sims 4 geïnstalleerd zijn.

39 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,853 PostsLatest Activity: 23 hours ago