Forum Discussion

Anne-MayM's avatar
6 years ago
Solved

Foutmelding opstarten Sims 4

Heyhoi!

Vanmiddag rond 4 uur crashte mijn game. Rond half 8 wilde ik het spel opstarten, maar dat lukte plotseling niet. Origin werkt nog prima. Als ik via Origin of via launchpad de sims 4 wil opstarten krijg ik deze foutmelding:

Opstarten niet mogelijk:

Initialisatiefout tijdens opstarten.

[135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0]

Ik kan via internet geen oplossing vinden en weet nu niet wat ik er mee moet doen. 

Zou iemand mij kunnen helpen?

Aanvullende informatie:

Ik heb het spel gisteren gekocht. 

Probleem doet zich bij uitsluitend de sims 4 voor.

Opnieuw downloaden helpt niet.

Ik speel via MacBook Air.

Groetjes, Anne-May

13 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    6 years ago

@annabaauwIn Origin kan je de taal versie zelf instellen.
    Ga naar Origin en in de tabs bovenin naar applicatie-instellingen. Als je dat aanklikt dan zie je in het eerste deel onder standaardscherm de taalopties. Kies daar voor Nederlands en als het goed is zal De Sims 4 dan ook in het Nederlands kunnen worden gespeeld.

Als er andere problemen zijn waardoor je het spel niet kan spelen kan je kiezen om De Sims te repareren. Dat kan door in Origin rechts te klikken op De Sims 4 en te kiezen voor de optie repareren. In veel gevallen worden de installatiefoutjes dan vanzelf opgelost.
    Hartelijke groet en veel plezier met spelen.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Ik heb vandaag een update gekregen over de foutmeldingen en we zijn nog bezig om enkele 134/135 meldingen op te lossen.

In de tussentijd kan je alle tips proberen die @RealSimmor0 en @Trismagistos hebben voorgesteld, maar als het probleem daarna nog steeds voorkomt, dan is het afwachten op een toekomstige patch. 

De vorige patch had gelukkig al veel opgelost, maar blijkbaar nog niet alles. 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 16 hours ago