Foutmelding van Origin bij afsluiten computer
Als ik de sims 4 gespeeld heb en ik wil dan mijn computer afsluiten aan het einde van de dag omdat ik wil gaan slapen krijg ik een foutmelding die uit Origin komt. Ik heb geen idee waarnaar het verwijst en voor ik verkeerde dingen doe die het alleen nog maar erger maken, keer ik me even tot hier in de hoop dat iemand mij kan vertellen wat deze foutmelding betekend.
Ik heb de sims 4 alle pakketten, geen mods, geen cc... Gewoon zoals de sims 4 geleverd wordt.
Ik heb geen grote familie, heb testingcheats aan staan gedurende het spelen en ik heb de code ingevoerd die voorkomt dat ik witte lijnen om mijn sims krijg als ik met mijn muis eroverheen ga. Headlineeffects staat ook uit, ik heb geen plumbob over het hoofd van mijn sims. De sims is op het moment ook het enige spel dat ik in de Origin bibliotheek geactiveerd heb staan en speel. De andere spelen die zijn aangekocht heb ik op het moment niet geïnstalleerd.
Ik zal een schermfoto van de foutmelding bijvoegen voor verduidelijking. Het lijkt mij een foutmelding te zijn die betrekking heeft op een lot of locatie. Maar ik weet dat dus niet zeker. Ik heb (denk ik alleen toen heb ik er niets mee gedaan en dus niet duidelijk bekeken) denk ik de melding al eens eerder gehad en dat was net na het uitkomen van Landelijk Leven.
Wat ik ook gemerkt heb in het spel zelf, maar niet weet of het ermee te maken heeft, is dat gedurende het spel de behoeften van mijn sims erg snel teruglopen. Ik heb het geprobeerd te compenseren door met een cheat bonuspunten te kopen en vertraging van blaas, honger en slaap te kopen maar dat heeft bij 1 sim niet gewerkt en de ander wel. Ook worden ze meerdere malen in de nacht wakker en zijn dan nog niet volledig opgeladen in het energie balkje. (Het bed is van goed kwaliteit, daar heb ik op gelet en ook gaan de sims ruim op tijd naar bed) Bijvoorbeeld om 8 uur in de ochtend staat een sim op, gaat douchen, naar toilet en dan maakt deze een ontbijt... dan is hij t11:17 in diezelfde ochtend alweer bijna in het geel met vermoeidheid en ook bijna in het geel met zijn hygiëne. Of dit ermee van doen heeft weet ik niet maar ook dat is begonnen na Landelijk Leven.
Hopelijk kan iemand mij antwoorden geven en helpen.
@SimGandr_PoW Ik heb eenzelfde probleem gevonden met een oplossing op de forumpagina van Origin. Deze is echter wel in het Engels maar misschien dat je er toch wat aan kunt hebben. Opgelost: Origin failing with application error when shutting down windows - Answer HQ (ea.com)
Kort gezegd komt de opposing er op neer dat je de taakmanager van Windows zult moeten openen (ctrl, shift, esc) om Origin handmatig te stoppen. Als je de foutmelding blijft krijgen is er iets niet goed in de registerwaarden van een van de geïnstalleerde programma's
Kies dan voor de installatie van een Crap Cleaner om het register op te schonen. Het kan zijn dat er nog oude waardes in zitten die met elkaar conflicteren.
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord. Laat even weten of het daarmee is gelukt en of je weer verder kunt spelen.
Hartelijke groet.