Forum Discussion

SimGandr_PoW's avatar
SimGandr_PoW
Seasoned Rookie
5 years ago
Solved

Foutmelding van Origin bij afsluiten computer

Als ik de sims 4 gespeeld heb en ik wil dan mijn computer afsluiten aan het einde van de dag omdat ik wil gaan slapen krijg ik een foutmelding die uit Origin komt. Ik heb geen idee waarnaar het verwi...
  • Trismagistos's avatar
    5 years ago

@SimGandr_PoW Ik heb eenzelfde probleem gevonden met een oplossing op de forumpagina van Origin. Deze is echter wel in het Engels maar misschien dat je er toch wat aan kunt hebben. Opgelost: Origin failing with application error when shutting down windows - Answer HQ (ea.com) 

Kort gezegd komt de opposing er op neer dat je de taakmanager van Windows zult moeten openen (ctrl, shift, esc) om Origin handmatig te stoppen. Als je de foutmelding blijft krijgen is er iets niet goed in de registerwaarden van een van de geïnstalleerde programma's 

Kies dan voor de installatie van een Crap Cleaner om het register op te schonen. Het kan zijn dat er nog oude waardes in zitten die met elkaar conflicteren. 

Hopelijk heb je wat aan dit antwoord. Laat even weten of het daarmee is gelukt en of je weer verder kunt spelen. 

Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,948 PostsLatest Activity: 3 hours ago