Forum Discussion

Dit-is-Ank's avatar
2 years ago

Geen maaltijden meer in koelkast kunnen zetten.

Hallo allemaal,

Wat nou als je sims wel heerlijk kan koken maar het niet meer kan opbergen in de koelkast? Dit probleem heb ik nu al een paar weken en ik kom er niet uit hoe het op te lossen is... Andere koelkast werkt niet, andere plaats in de keuken werkt niet, andere plek in het huis werkt niet en ook een koelkast die functioneel is buiten het netwerk lost het probleem ook niet op. Er kunnen wel snelle maaltijden uit de koelkast gehaald worden en als iets ingeblikt is kan dit ook in de koelkast alleen maaltijden dus niet.. Kunnen jullie helpen? Hebben jullie wellicht een oplossing?

6 Replies

• Hey @Dit-is-Ank,

Zou je misschien een foto of schermopname van de keuken en jouw Sim kunnen toevoegen/opladen? En, tegelijkertijd wat meer informatie geven over de situatie van het huishouden en de kavel? Geef dan ajb ook aan of je gebruik maakt vaan aangepast materiaal. (cc en/of mods) Hoe meer informatie je geeft hoe beter de hulp is die je op dit forum kunt krijgen.

Heb je de suggestie die @Lotje1981 doet ook al geprobeerd?

Kijk ajb ook eens of het repareren van je spel het probleem oplost.

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

• Dit viel mij ook al een tijdje op dat het soms wel goed werkt en soms totaal niet. Ik heb ook al meerdere dingen geprobeerd, had nl. simpel leven bijvoorbeeld aan staan en off the grid (weet het Nederlands er even niet voor) en dacht dat het daaraan lag maar soms werken die koelkasten wel en soms niet bij mij, dus ik herken dit probleem wél. Heb zelfs op een gegeven moment een klein koelkastje buiten gezet en die werkte in 1e instantie alleen maar en de spullen kwamen ook gewoon in de grote koelkast in de keuken terecht. Dus misschien toch een 'tijdelijke' bug? 
    Hoop van niet, ik ga screenshots nemen als ik het weer tegenkom;

Groetjes MOnique

• Hey allemaal,

Het lukte allemaal maar niet en uiteindelijk gaf een nieuw huis de oplossing hahahha

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 2 minutes ago