Forum Discussion
11 Replies
Hey @ursje.
Het probleem met de jaargetijden heb ik nog niet ontdekt. Zou je misschien willen aangeven wat er volgens jou niet optimaal werkt? Lever als het even kan ook een schermopname aan zodat het probleem ook eventueel visueel duidelijke kan worden gemaakt.
Voor het bergbeklimmen is een bug rapport in de maak. Voorlopig verwijs ik je voor nu even naar de pagina van @crinrict: Open Bugs - Crinrict's Sims 4 Help Blog.
Zodra de eerste problemen allemaal op een rijtje staan kan ik eventueel ook weer naar de Engelstalige pagina verwijzen.- @Trismagistos Het word niet koud er komt geen sneeuw. Het is alleen in de nieuwe wereld zeg maar.
Hey @ursje,
Ik denk dat de nieuwe wereld een beetje vergelijkbaar is met Oasis Springs. Kijk even hier: Sims 4 Werelden - MOONSHINESIM (met dank aan @Simmie99)
Ook daar is het weer heel anders dan in de meeste andere De Sims-werelden. Volgens mij is San Sequoia gemaakt met Los Angeles in gedachte. Daar sneeuwt het ook (bijna) nooit en is het vaak heel warm. Waarschijnlijk is dit dus gewoon de bedoeling maar ik zal dat nog voor je nakijken/navragen.
- @Trismagistos Daar heb ik helemaal niet aangedacht. Bedankt voor je antwoord!
- monique230513 years agoSeasoned Ace
@ursjeIk weet niet of jij toevallig aangepast materiaal hebt of CC (custom content)? Daar zou het aan kunnen liggen misschien,want ik heb namelijk geen van beide dingen in mijn spel en ik heb gewoon winter én sneeuw en koude temperaturen (ook in San Sequoia). Helaas momenteel geen winter bij mij anders kon ik er een screenshot van bij doen maar controleer je spel eventjes goed of je dus CC/Mods hebt, verwijder of verplaats die eventjes en kijk of het daaraan zou kunnen liggen.
Succes,
Groetjes Monique
- monique230513 years agoSeasoned Ace@Trismagistos Ik kreeg gewoon sneeuw en hele koude temperaturen ;-) dus ik weet het niet of het zoals Oasis Springs is. Mijn simmetje was vanaf Sulani op vakantie gegaan naar San Sequoia en daar lag ineens sneeuw,die sim had dus alleen warme kledij aan was aan het doodvriezen haha...
Groetjes Monique - @monique23051 Heej nee dat gebruik ik niet. Ik ga anders een nieuw spel starten misschien werkt dat. Had het spel ook al gerepareerd..
Dank je wel voor je antwoord.
Groetjes Ursula - monique230513 years agoSeasoned Ace@ursje Graag gedaan, misschien anders wat @Trismagistos zegt...Maar helaas had ik écht sneeuw én een dode sim door de onverwachte sneeuw. Toch veel plezier met spelen,
Groetjes Monique Ik ben blij dat jij het al hebt kunnen testen @monique23051,
San Sequoia heb ik mondjesmaat bezocht om andere situaties te testen maar vele spe(e)l(st)ers maken het het zoeken naar eventuele problemen wel gemakkelijker. Ik ga er vanuit dat het dus wel kan sneeuwen in San Sequoia maar dat het minder vaak voorkomt dan in bijvoorbeeld Willow Creek, Brindleton Bay of natuurlijk Mt. Komorebi.
Als je nog schermopname hebt van sneeuw in San Sequoia....? Graag!
- monique230513 years agoSeasoned Ace@Trismagistos Ik heb mijn huishouden erheen verhuisd gisteren en het is bijna winter dus ik ga zeker een screenshot delen. Helaas heb ik eergisteren al mijn oude screenshots verwijderd omdat het er zoveel waren! Ik zit echt te genieten met mijn nieuwe 10G challenge dus ach ja. Vandaar dat ik dus ook al veel meegemaakt heb in het spel denk ik.
Groetjes Monique
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 4 days ago