Forum Discussion
Hey @uminoom,
Zou je eens willen controleren of je jouw antivirussoftware en dan vooral je firewall niet te strikt hebt afgesteld?
Kijk even of de EA app en De Sims 4 wel toegang hebben tot het internet en worden doorgelaten door de firewall.
Als je daar hulp bij nodig hebt, laat het ook even weten.
- Trismagistos2 years agoHero
In dat geval zal je toch even moeten aangeven welk antivirusprogramma je gebruikt, @uminoom
Bekende programma's zijn Windows Defender, Norton, AVG, Avast etc. Zonder die informatie blijft het voor mij giswerk en wordt het verhaal waaruit je zou kunnen kiezen wel héél erg lang.
- 2 years ago@Trismagistos Windows-beveiliging? Ik heb hier geen verstand van..
- 2 years ago@Trismagistos dat heete eerst Windows Defender Antivirus
En ik heb een windows Firewall schijnbaar - Trismagistos2 years agoHero
Dank je @uminoom.,
Kijk voor de uitleg hoe je programma's toestaat in de Defender even hier:
Open de configuratie instellingen van Windows en klik op Systeem en beveiliging.
Daarna klik op een app via Windows Firewall toestaan.
Als je toegestane apps en poorten wilt toevoegen, wijzigen of verwijderen dan klik je eerst op de Instellingen wijzigen knop rechts boven in.
Of kijk even hier :Veilige programma’s toevoegen aan Windows-beveiliging | SeniorWeb
Trek je vooral niks aan van de titel van deze link. Het geeft een heel duidelijke handleiding. Sta de EA app en De Sims 4 toe. Hopelijk lukt het dan wel.
- 2 years ago@Trismagistos EA en de sims staan er niet tussen
Volg dan de aanwijzingen in de Link Veilige programma’s toevoegen aan Windows-beveiliging | SeniorWeb en plaats De EA app en De Sims 4 in de lijst met veilige programma's.
Probeer daarna opnieuw De Sims 4 uitbreiding te downloaden.
Let op als je net als sommige andere spelers jouw uitbreiding bij Steam hebt aangeschaft, lees dan vooral ook deze informatie: https://help.ea.com/nl/help/pc/install-buy-ea-games-on-steam/
- 2 years ago@Trismagistos Ik heb de order gecanceled en vandaag opnieuw gekocht en nu download hij wel.. Geen problemen meer.. Bij het EA klantenportaal bleef hij op processing staan.. Dus gecanceld.. Nu wil ik je evengoed bedanken voor ju hulp en geduld <3 Een fijn weekend nog!
Goed om te weten, @uminoom
Als je ooit nog hulp nodig hebt, weet je ons hier te vinden.
Veel plezier met spelen! 😉
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 17 hours ago
- 4 days ago