Forum Discussion
Helaas wel ja
@lysairacool Zou je eens willen proberen of je het probleem kunt oplossen door het bestand localthumbcache.package dat je kunt vinden in de map: '\Documents\Electronic Arts\De Sims 4' te verwijderen? De Sims maakt zelf weer een nieuw en schoon bestand aan als je het spel opnieuw start. Vaak blijven er in de localthumbcache.package restanten zitten van gebruikte modificaties en cc. Door dit bestand te verversen/verwijderen nadat je het spelen met modificaties hebt uitgezet (of de map even hebt verplaatst) verwijder je ook eventuele foutjes die erin je spel zijn geslopen.
Dat de kleren van je Sims een gele waas hebben of zelfs helemaal geel zijn zou een gevolg kunnen zijn van een grafisch probleem. Ik heb elders ook topics daarover gezien en zal dat nog even nakijken.
Laat even weten of je het probleem hebt kunnen oplossen met mijn eerste suggestie. Zo niet dan kijken we nog even verder.
Alvast bedankt
- 5 years ago
ook dit helpt helaas niet.
(alles is nog geel en hapert alle mods heb ik al weg gedaan)
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@lysairacool,
Sorry om dat te horen, dat is inderdaad super vervelend. Kun je eens zien of het aanpassen (om te testen) van de grafische instellingen naar lager enig verschil maakt? Je kunt ze altijd weer omhoog zetten na het testen.
- EA_Neil- 5 years ago
het blijft hetzlefde.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 4 days ago