Forum Discussion

lysairacool's avatar
4 years ago
Solved

het geluid van mijn sims 4 nog steeds stuk.

hallo, ik heb nog altijd kapot geluid bij mijn sims 4 alle tips die ik krijg lwerken helaas niet. Ik heb dit probleem al best lang en ik vindt het super vervelend.  ik dacht eerst dat het misschien ...
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    4 years ago

Dank je @lysairacool,

Hiermee kunnen we je al heel wat suggesties doen! Jouw Asus ASUS X415MA-EB471T voldoet 'net wel en ook weer net niet' aan de minimum eisen die De Sims 4 aan een computer stelt. De Intel Celeron N4200 processor is eigenlijk niet krachtig genoeg om De Sims te kunnen spelen en ook de interne Intel Graphics 600 grafische kaart die in jouw laptop zit kan niet heel veel verwerken. De combinatie kan er voor zorgen dat een aantal onderdelen van het spel niet volledig tot hun recht komen en dus ook het geluid niet tot zijn recht komt. Als je meer dan alleen het basisspel wilt spelen, zou je laptop wel eens niet krachtig genoeg kunnen zijn en raad ik je toch aan om de Legacy Editie van De Sims 4 te gebruiken. Speel in dat geval ook zeker in laptopmodus en niet op de hoogste grafische weergave.

Hier kan je meer lezen over de Legacy Editie: The Sims 4 - De Sims 4™ Legacy Edition (ea.com)

Als je moet overschakelen naar de Legacy Editie kan je die hier downloaden: Origin

Ik raad je toch ook nog aan om eens te kijken op de site van Can You Run It. Can You RUN It | Can I Run It | Can My PC Run It (systemrequirementslab.com) Volg de stappen op het scherm en ga akkoord met de keuze om het programma op jouw laptop te installeren. Dit is geheel veilig en zeker als je ook nog een antivirusprogramma gebruikt.

Dit programma kan jou precies aangeven welk uitbreidingspakket je met jouw laptop (nog) kunt spelen. 

Als je meer vragen hebt, laat het ajb even weten.

Heel veel succes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,901 PostsLatest Activity: 9 hours ago