4 years ago
Hulp bij mountain excursion
Hoi allemaal, Ik heb een klein probleempje met de Sims 4 snowy escape. Als ik dus de mountain excursion wil doen dan kan ik mijn Sims selecteren maar dan gaat het naar de wereld om je huishouden te ...
Hey @RealSimmor0
Ja, nog altijd het zelfde probleem en als ik dan een ander huishouden kies dan blijft het op het laadscherm staan.
Ik ben echt ten einde raad.
Hallo @EA_Neil
Ik ben Delphine en zoals u al weet heb ik een probleem met mijn Sims 4 snowy escape.
Ik ben echt ten einde raad, Ik heb zo goed als alles geprobeerd maar niets helpt.
Ik heb geen flauw idee of jij hier iets aan kan doen of niet.
alvast bedankt
@Delphine1001 Kan je mij misschien nog even aangeven wat jouw probleem precies is?
Je hebt een Sim die minimaal klimvaardigheid 3 heeft en je hebt een klimuitrusting gekocht via de computer of in een cafe in in Mount Komorebi?
Begin je de Klimexcursie bij jouw Sim thuis of in de wereld van Sneeuwpret?
Als je bij jouw Sim thuis begint zou je te maken kunnen hebben met een bug die al een tijdje speelt. Er is op de Englese Forumpagina van AHQ al een tijd een bug rapport daarvoor aangemaakt. [OPEN] [S] [SE] Mountain Excursion Planned Event Will Not Start - Pagina 2 - Answer HQ (ea.com) Er is ook een soortgelijk probleem
[OPEN] [SE] Excursion: Onsen Lot shows as generic Llama pic/ Breaks Game - Answer HQ
Kort gezegd komt de laatste bug erop neer dat jouw Sims niet in staat zijn om af te reizen naar het Sutefani Onsen Badhuis. Je krijgt dan een Lama te zien als plaats waar je naar toe zou moeten. Misschien heb je ook last van dit verschijnsel.
Inmiddels zijn de twee bug rapporten samengevoegd omdat er toch een relatie tussen beide onderdelen blijkt te zijn. Als je hulp nodig hebt met de vertaling, van een deel van de rapporten, laat het dan even weten dan kan ik je daar wel mee helpen.
Zou je, als je last hebt van een van deze verschijnselen, bij het bug rapport 'Me too' willen aanklikken. Hoe meer spelers dat doen hoe duidelijker het wordt dat er een probleem is en hoe eerder de ontwikkelaars van EA er iets aan kunnen doen.
Er was een work around voor maar ik weet niet zeker of die nog werkt omdat ik met een paar Sims de bergklim excursie al heb voltooid. Je kan overwegen om eerst op vakantie te gaan en dan vanuit de wereld van Sneeuwpret, Mt Komorebi, de excursie opnieuw te proberen. Het voordeel is dat je dan al in de wereld van Sneeuwpret bent.
Laat even weten welk probleem het precies is en probeer ajb ook even de workaround.
Veel succes en alvast bedankt.
@Trismagistos mijn probleem is dat als ik een locatie wil kiezen (wat normaal het badhuis moet zijn) krijg ik een grijze lama te zien.
Ik heb mijn probleem ook verteld om het forum dat je mij voorgesteld hebt.
@Delphine1001 Heel goed dat je het ook hebt aangekaart bij het bug rapport op de Engelse forumpagina van AHQ. Misschien kan je ook de work around nog eens proberen. Reis in dat geval eerst naar de wereld van Sneeuwpret, Mt. Komorebi, en kies een bar of café, bijvoorbeeld Izakaya Ippai. Reis vandaaruit naar een van de vakantiehuizen zonder dat je echt op vakantie gaat. Probeer als je met je Sims op de skihellingen staat nog eens om de bergklim excursie te als evenement te doen.
Het voordeel is dat je dan al in de wereld bent en dichter bij de plek waar de excursie ook echt begint. Sommige spelers is het met die methode wel gelukt. Hopelijk lukt het jou ook. Laat even weten of je dan nog steeds de grijze Lama ziet. Alvast bedankt. Hoe dan ook.
Veel plezier met spelen. 😉