Forum Discussion
16 Replies
- Het zal tussen de 24 en 72 uren duren voordat je aankoop is verwerkt, @charonvankouwen.
Nagaan dat de aankoop is gelukt. Fouten dienen worden verholpen.
Zorg dat je bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste account(s).
Nagaan dat je voldoet aan de gestelde eisen.
Gebruik eigenlijk altijd een bekabelde internetverbinding.
Nagaan dat locatie, datum en tijd juist ingesteld zijn.
Spel herstarten en bijwerken.
Je helemaal afmelden, een paar minuten wachten en je opnieuw aanmelden, met de juiste accounts.
Spelconsole herstarten en diens software bijwerken.
De Sims 4 laten repareren via de beschikbare opties.
Nagaan dat je een volledig product hebt gekocht, niet alle (product)codes zijn voor volledige producten.
Test met een andere spelconsole of het daarmee wel lukt.
De Sims 4 eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Gebruik eens een andere installatiemethode. Reservekopie maken van je gegevens, indien beschikbaar.
Zou je aankopen nog steeds ontbreken, dan contact opnemen met de winkel waar je deze hebt gekocht.
Groetjes. Hey @charonvankouwen,
Kijk eens of je met het gebruik van filters die gebouwen en onderdelen wel vindt.
Hie is ook een link waarin ik een schermopname heb gemaakt hoe je dat kun vinden: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/SIMS4-kit-niet-zichtbaar-in-spel/m-p/11286598/highlight/true#M12745"
Hopelijk heb je hier wat aan. 😉
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @charonvankouwen,
Welkom!
Heb je al eens gekeken of dat de pakketten daadwerkelijk ook geïnstalleerd zijn?
Het kan soms zijn dat de Xbox niet alles automatisch installeerd namelijk. Maar dit kun je makkelijk zien;
- Ga naar je game bibliotheek op je Xbox
- Zoek De Sims 4
- Druk op de Opties knop op de controller
- Selecteer Spel en add-ons beheren (of iets wat daar op lijkt, als het goed is heeft het een controller icoon voor de werkelijke naam)
- Dan zie je als het goed is een scherm over het spel zelf met aan de linkerkant wat er allemaal geïnstalleerd is en wat nog geinstalleerd kan worden.
Staat daar misschien iets bij? hoi dat heb ik al gedaan en ook alles verwijdert en opnieuw gedaan nu mis io zelf ook de honden en katten en de welensdag en uit eten en wel geinterleerd gr charon
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@charonvankouwen, oké, dus je hebt daar niks meer staan wat gemarkeerd staat als nog te installeren? En nu ook niet, nadat je het spel opnieuw zegt geïnstalleerd te hebben en dat de andere extras nu ook weg zijn?
dat klopt ik vind het wel vervelend dat het er niet in staat en ook nu dat adere ook er niet in staat
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@charonvankouwen, heel apart inderdaad, het klinkt alsof er misschien iets mis is met je Microsoft Xbox account of je Xbox in het algemeen.
Wat je eens kunt proberen is het volgende:
- Schakel de Xbox One-console uit door de Xbox-knop op de console 10 seconden ingedrukt te houden totdat deze volledig wordt uitgeschakeld
- Koppel de stroomkabel van de console los
- Wacht 10 seconden
Belangrijk - Zorg ervoor dat u 10 seconden wacht. Met deze stap wordt de voeding gereset
- Druk 4-5 keer op de Xbox-knop op de console om ervoor te zorgen dat de batterij leeg is
- Sluit de stroomkabel van de console weer aan
- Wacht tot het lampje op de power-brick verandert van wit in oranje
- Druk op de Xbox-knop op de console om de Xbox One in te schakelen
- Kijk of dat er wel iets klaar staat om voor het spel te installeren
Mocht dat niet werken, kun je ook nog dit proberen:
Wis het alternatieve MAC-adres:
- Open de Xbox Guide door op de Xbox knop op de controller te drukken en Instellingen te selecteren.
- Selecteer Netwerkinstellingen.
- Selecteer Geavanceerde instellingen.
- Selecteer onder Instellingen wijzigen de optie Alternatief MAC-adres.
- Selecteer Wissen.
- Laat de console opnieuw opstarten wanneer daarom wordt gevraagd.
Laat even weten wat het resultaat is. ik heb de conrtole op baterijen en dat heb ik ook al geprobeert
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@charonvankouwen, sorry, waar gaat dit precies over? Controller op batterijen? o sorry ik heb je verkeerd berepen maar hij doet het nog steeds niet