Forum Discussion

FluffyTeddyx's avatar
4 years ago

Ik kan mijn chocolade taart niet inleveren. Help!

Hoi bij de sims 4 landelijk leven heb ik een klusje bij de berzorger van kruidenierswaren. Ik moet namelijk een chocoladetaart bij hem inleveren, ik heb dus ook een chocoladetaart gemaakt maar ik kan hem niet geven er staat dan dat ik de chocoladetaart niet in mijn inventaris heb zitten. Terwijl ik wel gewoon een chocoladetaart erin heb zitten. Ik heb mijn sims ook al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet.

Moet ik misschien iets anders doen of is dit een bug?

5 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    Hey @FluffyTeddyx,

Ik heb het bericht even voor je overgezet naar het Sims 4 forum en een meer toepasselijke naam gegeven om hem niet te verwarren met de andere Landelijk Leven discussies met dezelfde naam.

Kun je ons naast de vragen van hierboven ook laten weten of je toevallig enige CC/Mods gebruikt?

- EA_Neil
  • Hey @FluffyTeddyx,

Ik denk niet dat je hier te maken hebt met een bug maar eerder met een vertaalprobleempje in het spel. Als je de chocoladetaart weer mee naar huis neemt en op tafel een stuk oppakt dan zou het wel moeten lukken. Er staat in de klus wel chocoladetaart maar je kan dat beter interpreteren als een stuk andere chocoladetaart. Er zijn namelijk meer chocoladetaarten in het spel. Probeer dus eens de bezorger dus een stuk andere chocoladetaart te geven. Hopelijk lukt het dan wel!

Dit probleem Met de klusjes geldt trouwens voor de kazen in het spel dat je de bezorger een stuk kaas moet brengen!

Nog veel plezier met spelen. 😉

@EA_Neil  bedankt voor het overzetten!

Edit: aangepast naar aanleiding van overleg en een bug rapport op het Engelstalige forum

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @Trismagistos,

Wie wil er nou geen volledige chocoladetaart? Dat gezegd, je hebt mogelijk een goed punt! Het proberen zeker waard @FluffyTeddyx ! Laat ons weten of dit lukt.

- EA_Neil
  • @FluffyTeddyx en @EA_Neil Ik denk dat ik nog een andere en betere oplossing voor het probleem heb gevonden. Na overleg met wat andere helpers blijkt dat er sinds Landelijk Leven maar liefst twee soorten chocoladetaart in het spel zitten. Bij ons (Nederlandstalig spel) levert dat dus wel een probleem op. In andere talen is dan wat minder problematisch. Daar hebben ze ook de benamingen cake en pie.

In het geval van de klusjes voor de boodschappenbezorger zal je de chocoladetaart moeten maken die je alleen kunt bakken als je chocobessen of chocosiroop hebt en kook vaardigheid vijf. In het eerste plaatje zie je de standaard gemakkelijke taart die moet je dus absoluut niet hebben!

Een heel stuk lager in de kook opties zie je de chocoladetaart die je wel mee moet meenemen. Kijk daarvoor even op het tweede plaatje. En in tegenstelling tot wat ik eerder veronderstelde moet je wel de hele taart meenemen.

Ik zal dit ook nog aanpassen in de vorige reactie. Voor het stuk kaas geldt wel dat je maar een punt hoeft mee te nemen.

Hopelijk heb ik het hiermee rechtgezet en ook hopelijk opgelost.

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 22 hours ago