Forum Discussion

NoaMunter's avatar
5 years ago
Solved

interieur designer baan werkt niet

als ik de baan heb gekozen van interieur designer zie ik alleen dat ik de dag vrij heb en kan niet op dat vinkje klikken om te gaan werken

• NoaMunter's avatar
    NoaMunter
    5 years ago

ik heb mijn mods uitgezet en nu werkt het wel! dankjewel! 

4 Replies

• Zie je dit ook met andere Sims die deze baan kiezen, @NoaMunter?

Heb je De Sims 4 al eens gerepareerd en bijgewerkt via de Origin cliënt.
    Mocht je soms aangepaste inhoud gebruiken, dan zal je allen eerst ontdoen.

Groetjes.
  • @NoaMunter Interieurdesigner is een soort Freelance bezigheid. Je zal een opdracht uit moeten zoeken om aan het werk te kunnen. Heb je wel al een opdracht uitgezocht en heb je al contact gehad met de klant? Kijk bij het tabblad van de baan wanneer de klant jou verwacht. Het kan zijn dat je later in de week naar je klant toekunt en dat je eerst eens een gesprek met hem/haar zult moeten voeren om de voorkeuren en afkeer te leren kennen. 

Kijk vooral naar de mogelijkheden die je in het tabblad voor het werken ziet.

Veel succes.

• NoaMunter's avatar
    NoaMunter
    5 years ago

ik heb mijn mods uitgezet en nu werkt het wel! dankjewel! 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago
    @NoaMunter weet je inmiddels ook welke modificatie voor het probleem zorgde? Ik denk niet dat alle modificaties die je gebruikt dit veroorzaken. Het zullen er waarschijnlijk maar een of twee zijn. Je kan ook overwegen om updates voor al je modificaties te zoeken. Grote kans dat je ze daarna wel weer kunt gebruiken.

Je zou je modificaties natuurlijk ook eens kunnen testen. Als je daar meer informatie over wilt hebben, laat het dan weten.

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 8 hours ago