Forum Discussion

Loes2691's avatar
Loes2691
Seasoned Newcomer
14 days ago

I've been stupid

Hee allemaal!

Ik ben dus vrij onhandig geweest: mijn computer bleef zeuren dat mijn iCloud Storage vol is en m'n Sims4-folder ' out of space'. Dus ik dacht "laat ik mijn saved files weggooien, wat kan er mis gaan?" en het blijkt dus dat ik de laatste free update (verjaardagsupdate van 4 februari) kwijt ben geraakt...

Toen leek het mij verstandig om de app en alle sims folders weg te gooien en alles opnieuw te installeren op mijn iMac, maar helaas is die update niet teruggekomen. Weet iemand of ik nog iets kan proberen of ben ik de update nu gewoon kwijt?

Alvast bedankt!

4 Replies

• Loes2691's avatar
    Loes2691
    Seasoned Newcomer
    8 days ago

Waar kan ik zoeken? Want in CAS noch in BB kan ik ze vinden. Ik heb vanochtend weer alles opnieuw geïnstalleerd maar nog geen succes

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    9 days ago

Nee hoor, Loes2691, dat is alleen maar meer werk. Alle onderdelen zitten in het basisspel bij opnieuw installeren. Je zult alleen even moeten zoeken in de bouwmodus en/of Creëer een Sim (CAS)

• Loes2691's avatar
    Loes2691
    Seasoned Newcomer
    10 days ago

Ik had al geprobeerd om alles opnieuw te installeren, maar ik zal het toch nog eens proberen. :) 

• Hey Loes2691 

Als je de Sims 4 opnieuw hebt geïnstalleerd dan zit de update verwerkt in het basisspel. Als het goed is heb je daarmee dus ook gelijk bijna alle onderdelen van de 4 februari update.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,872 PostsLatest Activity: 12 hours ago