Forum Discussion
didi91176
4 years agoRising Traveler
@Trismagistos Nee die map staat er niet bij
4 years ago
Dan zul je moeten kijken of deze mappen en bestanden ergens anders op je computer staan, @didi91176. Plaats ze dan op hun juiste locaties.
Mocht je geen opgeslagen spelvoortgang vinden, dan zul je helaas opnieuw beginnen.
Heb je deze software volledig afgesloten of verwijderd?
Start De Sims 4 eens, ga met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen of de mappen wel worden gemaakt en je opgeslagen spelvoortgang blijft bestaan.
Nadat je het spel hebt opgeslagen en daarna De Sims 4 hebt afgesloten, kijk je of er een "Saves" map is gemaakt, met daarin je spel dat je net had opgeslagen.
Om dan weer De Sims 4 te starten. Is het mogelijk om je spel te laden?
Standaardlocatie zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\Saves\" moeten zijn.
Groetjes.
Mocht je geen opgeslagen spelvoortgang vinden, dan zul je helaas opnieuw beginnen.
Heb je deze software volledig afgesloten of verwijderd?
Start De Sims 4 eens, ga met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen of de mappen wel worden gemaakt en je opgeslagen spelvoortgang blijft bestaan.
Nadat je het spel hebt opgeslagen en daarna De Sims 4 hebt afgesloten, kijk je of er een "Saves" map is gemaakt, met daarin je spel dat je net had opgeslagen.
Om dan weer De Sims 4 te starten. Is het mogelijk om je spel te laden?
Standaardlocatie zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\Saves\" moeten zijn.
Groetjes.
- didi911764 years agoRising Traveler@RealSimmor0 Heb ik allemaal gedaan gedeinstaleerd en terug geïnstalleerd .
Nieuwe huishouden aangemaakt en dan het spel opgeslagen en dan weer opnieuw opgestart .
Geen save map te zien in de map en ook kan ik geen opslagen spel vinden op de startpagina ban de sims 4 is er geen button te vinden van nieuw spel of laad spal te zien alleen een play button om een neiuw spel te beginnen.
Ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 days ago
- 4 days ago