3 years ago
Kan peuters niet in bed leggen
Help mijn Sims kunnen mijn peuters niet meer in bed leggen of voorlezen voor het slapen. Dit lukt alleen als de peuter al naast het bed staat en als het dan lukt heeft de Sims ineens hele lange armen...
Hey @kuslauraa,
even een vraagje over het bed dat je gebruikt? Heb je voor jouw peuter ook echt een peuterbed aangeschaft of maak je gebruik van een kinderbed? Je geeft aan dat het ooit wel lukte. Heb je al De Sims 4 al eens gerepareerd? Dat kan in de EA app op My collection te klikken, daarna op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en vervolgens op repair.
Als je gebruik maakt van aangepast materiaal laat het dan ook even weten.
Veel succes.
Meubels en kleren behoren ook gewoon tot het aangepaste materiaal en kunnen dus ook voor problemen zorgen.
In de situatie die jij nu beschrijft, geef je ook aan dat jouw Sims aangeven dat ze niet bij het bed kunnen. Dat kan komen doordat er iets in de weg staat maar ook doordat er bijvoorbeeld een lamp te laag of in de weg hangt. Kijk ook of je in de kamer geen platform hebt gebouwd of een peuterbed gebruikt in een stapelbedconstructie. Peuterbedden moeten ook minimaal een halve tegel ruimte eromheen hebben. Het hoofdeind mag wel tegen een muur staan.
Als je wilt dat ik er in detail naar kijk dan kan je bijvoorbeeld een of meer schermopnames van de situatie meesturen.
Laat even weten of je daar wel mee verder kunt.