Forum Discussion

Mritsmeboy's avatar
7 years ago
Solved

Kan vrienden in The Sims 4 niet zien

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met de gallerij
Kan de items van specifieke vrienden niet vinden in de Gallerij. Tevens staat de persoon ook niet in de vriendenlijst in-game.
De persoon heeft staat wel gewoon in mijn origin vriendenlijst + Die is openbaar en daar kan ik dit wel zien.

Mocht ik via internet (dus niet ingame) naar de gallerij gaan dan kan ik de items van die persoon wel zien.

Hoop snel antwoord van jullie met een oplossing 🙂

Met vriendelijke groet,

Boy

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    7 years ago

Zou je kunnen proberen. Ik heb hieronder geplaatst hoe je de cache kunt legen en ook repareren vanuit Origin kan nooit kwaad.

Origin cache legen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Sims 4 repareren: Rechterklik op de Sims 4 in de game bibliotheek en kies repareren. Sluit eerst het spel af. 

Heeft jouw andere vriend, die je wel kunt zien, hetzelfde probleem of kan die wel alles zien van jouw andere vriend?

7 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    7 years ago

Hey @Mritsmeboy ,

Dat is inderdaad apart. Zie je andere vrienden wel staan?

Zou je voor mij kunnen kijken of de volgende stappen een verschil maken?

1. Start de Sims 4 op.

2. Druk op de 3 puntjes rechts bovenin (de opties).

3. Ga naar spelopties.

4. Ga naar overige.

5. Controleer of 'Toegang tot online onderdelen' aangevinkt staat.

Als die uit stond, zet hem aan. Pas de wijzingen toe en kijk nogmaals op de gallerij. 

• Hey Ea_Neil,

Dankjewel voor het reageren ik heb maar 2 vrienden ik zie er 1 wel tussen staan.
    Heb de stappen die je opgaf gevolgd. Hij stond al aan heb deze toen uitgezet en weer aangezet echter zonder success.

Is er misschien een cache die ik moet verwijderen op mijn PC om de gallerij correct te laten werken ?

Met vriendelijke groet,

Boy

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    7 years ago

Zou je kunnen proberen. Ik heb hieronder geplaatst hoe je de cache kunt legen en ook repareren vanuit Origin kan nooit kwaad.

Origin cache legen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Sims 4 repareren: Rechterklik op de Sims 4 in de game bibliotheek en kies repareren. Sluit eerst het spel af. 

Heeft jouw andere vriend, die je wel kunt zien, hetzelfde probleem of kan die wel alles zien van jouw andere vriend?

• Had eerst de Sims 4 gerepareerd echter zonder succes.
    Nadat ik de cache had geleegd en mijn computer opnieuw heb opgestart werkt de Gallerij netjes naar behoren!

We kunnen dus het Topic sluiten !
    Dankjewel voor alle hulp!

mvg,

Boy

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    7 years ago

@Mritsmeboy 

Super om te horen. Dankjewel voor het bericht en veel plezier met spelen! 🙂

• ik heb dat niet heel vreemd nu kan ik ook niet spelen met vrienden

@EA_Neil  schreef:

Hey @Mritsmeboy ,

Dat is inderdaad apart. Zie je andere vrienden wel staan?

Zou je voor mij kunnen kijken of de volgende stappen een verschil maken?

1. Start de Sims 4 op.

2. Druk op de 3 puntjes rechts bovenin (de opties).

3. Ga naar spelopties.

4. Ga naar overige.

5. Controleer of 'Toegang tot online onderdelen' aangevinkt staat.

Als die uit stond, zet hem aan. Pas de wijzingen toe en kijk nogmaals op de gallerij. 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago
    @AnnoNieMouse Kan je uitleggen wat je bedoelt met 'nu kan ik ook niet spelen met vrienden'?
    Zou je dan ook willen aangeven hoe je De Sims 4 speelt? Met een pc/mac of op een console? Als je De Sims 4 start heb je altijd helemaal rechts bovenin drie puntjes waarmee je de spelopties kan instellen. Als je die niet hebt, zal je het spel moeten repareren via Origin. Dat kan door in Origin rechts te klikken op De Sims 4 en in het tabblad menu te kiezen voor de optie repareren.
    Als je wil spelen met vrienden dan moet ik je helaas teleurstellen. De Sims 4 speel je altijd alleen. Wel kan je via de Galerie huishoudens en huizen/kavels delen met de community en dus eventueel ook met je vrienden.

Als dat niet is wat je bedoelt dan hoop ik dat je meer duidelijkheid kan geven over het probleem dat je tegenkomt.
    Veel plezier met spelen

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 2 hours ago