Forum Discussion

monique23051's avatar
monique23051
Seasoned Ace
2 years ago
Solved

Kleuters strekken zich uit...Tot tiener?

Hoi allemaal,

kom ik weer aan met een maf iets. Heb deze al langere tijd en hij lijkt niet weg te gaan. Een kleuter/peuter die zich volledig uitstrekt tot een tiener. Deze kleuter was bij een bruiloft aanwezig en pakte zowaar een paraplu (knap van zo'n kleine!) Wou geknuffeld worden en strekte zich gewoon uit. Heb deze al menig maal gehad, is niet altijd aanwezig lijkt (Of ik ben gek) maar wisten jullie ervanaf als EA zijnde zeg maar? 
Dacht ik meld hem even. Voor de rest verloopt mijn game de laatste tijd rustig maar wél al mijn opgeslagen spellen kwijt geraakt in 1 avond. Kwam door mijn pc niet door de game. Dus volledig vanaf alles weer op mijn laptop zetten/downloaden begonnen. Heb alles terug behalve mijn sims, aangezien mijn computer alles gewist had op een of rare manier. Enfin nieuwe start nieuwe familie...Maar nog steeds een uitgerekte peuter/kleuter.

Groetjes Monique 

• Hey @monique23051,

Tja, dat uitrekken is een veel voorkomend probleem bij peuters, kleuters en kinderen in de Sims 4. Het komt ook voor bij huisdieren (honden én katten) en zelfs bij vossen. 

Het wordt vooral veroorzaakt door verschillen in de sliders tussen de hoogtes van volwassen sims en de kleinere wezentjes. Een aantal animaties werkt daardoor kortstondig niet zoals het hoort. Niet zo zeer een bug maar zeker wel een glitch. Omdat het zo willekeurig (at random) voorkomt kan er niet één oorzaak voor worden gevonden en blijft het probleem dus bestaan.

Jammer maar helaas.

1 Reply

• Hey @monique23051,

Tja, dat uitrekken is een veel voorkomend probleem bij peuters, kleuters en kinderen in de Sims 4. Het komt ook voor bij huisdieren (honden én katten) en zelfs bij vossen. 

Het wordt vooral veroorzaakt door verschillen in de sliders tussen de hoogtes van volwassen sims en de kleinere wezentjes. Een aantal animaties werkt daardoor kortstondig niet zoals het hoort. Niet zo zeer een bug maar zeker wel een glitch. Omdat het zo willekeurig (at random) voorkomt kan er niet één oorzaak voor worden gevonden en blijft het probleem dus bestaan.

Jammer maar helaas.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,945 PostsLatest Activity: 5 hours ago