Forum Discussion
Een simpele vraag. Heb je het na de nieuwe update? En speel je met mods en aangepast materiaal?
- 1 year ago
Ehm ik weet eigenlijk niet of ik het daarvoor ook zou hebben gehad, maar heb wel de laatste updates gedaan.
Ik speel zonder mods of aangepast materiaal!
- Lotje19811 year agoRising Ace
Dan kan het zijn dat door de update een nieuwe bug is ontstaan. Ik heb voor de nieuwe update altijd gehad dat de schilderijen bekijken in een museum bij het levensdoel uitzonderlijke schilder gewoon werd aangevinkt als ik met een sim naar een museum ging en daar de 3 schilderijen liet bekijken. Ik speel zelf wel met mods en aangepast materiaal. Sinds de nieuwe update heb ik het nog niet geprobeerd.
Je kan als je het onderdeel van het levensdoel toch vervult wil hebben ook nog altijd de chaet: aspirations.complete_current_milestone typen in het cheatbalkje door ctrl + C in te toetsen op je toetsenbord.
- 1 year ago
Thanks! Ik ga de cheat gebruiken inderdaad! Goed om te weten dat het bij jou wel werkte. Dan is het idd waarschijnlijk een bug.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee2 days ago
Community Manager