Forum Discussion

JeanetteEF's avatar
JeanetteEF
Rising Newcomer
2 months ago

Meerdere problemen met mijn sims 4 game

1. Voornemens maken werkt niet.  Het interactie zie je wel maar je krijgt geen opties wanneer je erop klikt. 
  2. Dit is de grootste probleem met mijn game. Ik had een feestje buiten de sims huis voor een infant. Hij groeide gewoon op naar een toddler nadat hij zijn kaarsen had uitgeblaast. Daarna ging de familie weer terug naar hun eigen lot (hun huis) en die sim die opgroeide was helemaal geglitch. Hij zag er niet uit en ik moest hem resetten. Alleen veranderde hij terug naar een infant. Daarna had ik het nog een keer geprobeerd om het op te laten groeien met de taart en kaarsen maar toen groeide hij op naar een kind.  Zie de bijlage.
  3. Wat ik ook heb opgemerkt (ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen) is dat bij de sims uitdrukkingen aan de hoek van je game waar ze hun emoties uiten hun kleren niet veranderen. Bijv de sim waar ik mee speel loopt met haar formele kleding maar als ik in de hoek waar de sim emoties worden getoont is zij in haar slaapkleren. Dat was nooit zo bij mijn sims. 
  4. Call to meal werkt ook niet. Sims roepen om een bord te pakken werkt niet. 

Na de laatste update hebben jullie me game echt upge**bleep**t. Ik had nog nooit zulke glitchen als nr. 2 en 3 gehad in mijn game.  Ik weet niet waar ik anders mijn problemen met mijn game kan melden maar ik wil deze dure game weer normaal kunnen spelen.  Fix het alsjeblieft 

Zie de bijlages voor duidelijkheid. Mijn game is in het Engels dus ik weet niet of deze uitleg duidelijk is. 

Ik geen cc maar wel mods in mijn game en ze zijn allemaal up to date. Ik zie in de forum dat mensen zonder mods en cc ook dezelfde problemen hebben.

No RepliesBe the first to reply

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,930 PostsLatest Activity: 2 hours ago