Forum Discussion
Update 24/08/2021
PC: 1.78.58.1030
Plaatsen van een picknickmand op een picknicktafel lukt niet.
Vuurwerk plaatsen in een wereld en afsteken is ook vreemd, als ik die actie uitvoer dan verdwijnt mijn sim even uit beeld (voor één seconden) en staat naast het vuurwerk met gespreide armen en gaat dan weer in normale houding staan.
Fietsen is bijzonder, ze stapt binnen al op de fiets en fiets dan naar buiten, fietst ze samen met een andere sim ergens naar toe dan zetten ze beide fietsen kruislings in elkaar en zijn ze niet meer te gebruiken, ook niet op te bergen in de inventaris.
Verder kunnen sims in een huis zomaar ergens anders in huis verschijnen.
Mijn pc is geschikt voor deze uitbreiding en ik gebruik geen mods, geprobeerd om te repareren, cache's geleegd, localthumbcache verwijderd.
- Trismagistos5 years agoHero
Hey @RonaHelvrich,
Over de picknicktafel bestaat een bug rapport. [OPEN] [CoL] Can't place picnic basket on a table with a lamp - Answer HQ (ea.com)
Het probleem heeft te maken met de lampen die op sommige picknicktafels staan in de wereld van Henford-on-Bagley. Vooral in Bramblewood staan veel van dit soort tafels. Als jij hetzelfde tegenkomt kijk dan even in deze link en klik 'Me too' aan als je daar last van hebt. Hoe meer spelers dat doen hoe sneller er een oplossing of fix voor zal worden gemaakt.
Ook het vuurwerk afsteken is een bug. [NEEDS SAVES] [CL] Unable to light fireworks - Pagina 2 - Answer HQ (ea.com)
Daar heeft een van de Champions, Simvasion, een fix voor gemaakt. Dat is wel een modificatie maar deze werkt voorlopig prima. Kijk daarvoor op de Hero approved mods pagina onder Simvasion: Generally useful mods - Answer HQ (ea.com). Houd er rekening mee dat als je deze fix wilt gebruiken dat je die ook weer verwijdert zodra dit probleem in de patchupdate is verholpen.
Ook over het fietsen in huis waren bug rapporten maar als het klopt is het fietsen in huis beëindigd na Patch 1.68.154/ 1.33. Als er er toch opnieuw last van hebt kan je het beste een nieuw bug rapport aanmaken op de Engelstalige forumpagina. Dat kan je hier doen. The Bug Form - Answer HQ (ea.com) Vul het formulier, liefst in het Engels, zoveel mogelijk in
Laat even weten of je iets aan deze informatie hebt gehad.
Veel plezier met spelen. 😉
- 5 years ago
@Trismagistos Dank voor je antwoord!
Ik heb zeker iets aan de info gehad, heb een andere picknicktafel gekozen om daar te picknicken en dat werkte, dus "me too" gemeld..
Mod in modfolder gezet, werkt perfect! Sim minder blij, staat nu aangebrand te douchen, had niet bij het aansteken genoeg afstand gehouden.
Handige site van Simvasion trouwens, meteen opgeslagen..
Fietsen gemeld, nu in afwachting op volgende patch.
Fijne dag, groet Rona.
- Trismagistos5 years agoHero
Graag gedaan, @RonaHelvrich!
Als je daar prijs op stelt heb Ik nog wel een suggestie voor de innig verstrengelde fietsen. Misschien dat je met een cheatcode en de optie Debug (door een van de fietsen aan te klikken en te kiezen voor debug) een van de fietsen weer in de inventaris van je Sim weet te krijgen.
Als je ook het uitbreidingspakket Magisch Rijk hebt en je hebt een ToverSim getraind dan kan je met een paar spreuken een duplicaat fiets proberen te maken en/of de fietsenrommel transformeren of met scrobbio kunt laten verdwijnen. Wie weet houd je er bij de eerste optie een mooi tweezitsbankje aan over. Als je het pakket Magisch Rijk niet hebt dan zijn er ook modificaties te vinden om dat probleem op te lossen. Er is een heel krachtige modificatie voor al dit soort problemen en de maker daarvan staat ook tussen de door de Hero's goedgekeurde mod-makers. Het gaat hierom de modificatie T.O.O.L. en deze is van Twistedmexi. Wellicht de moeite waard om eens te onderzoeken. Anders zal je even op een reactie op jouw bug rapport moeten wachten of op een fix tijdens de patchupdate.
Heel veel plezier met spelen. 😉